Morgan Alling

Hejsan - Inlägg 396.





Jag satt här hemma en dag och kollade på TV. Zappade runt och kunde inte riktigt hitta någonting att se, då jag bara valde att låta 1:an stå på och då efter en stund så började programmet "Ramp". Jag vet inte om ni sett det, men det är i princip ett program där de i varje avsnitt intervjuar en kändis och i detta avsnitt var Morgan Alling gäst.
Ni vet vem det är va? Aja, strunt samma.

De började att prata om hans barndom och att han inte haft det så lätt.
Och hela tiden medan han pratar så fascineras jag över allt det kloka han säger.
Detta verkar vara en person som på riktigt står med båda fötterna på jorden, han verkar inte skämmas över allt det han gått igenom utan talar väldigt öppet om det och ger på så sätt andra i liknande situationer en chans att också våga vara modiga, att våga stå för den man är och vart man kommer ifrån.

Se gärna detta avsnitt då det verkligen gav tid till eftertanke.
Klicka här för att se!








Morgan Alling gästade Ramp.






Vi hörs när vi hörs
// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0