Min första jul som mamma!

Hejsan - Inlägg 415.



Satt här vid datorn och kom på att det snart faktiskt är jul. Min första jul som mamma och just därför lite extra speciell. Det känns för första gången på länge som om det ska bli riktigt roligt med jul!
Ni får inte missförstå mig, jag älskar julen men den där julstämningen brukar liksom inte infinna sig riktigt av olika orsaker. Men detta är känns det supermysigt!
Längtar efter att köpa julklappar åt min gofisunge!
Vad köper man åt en 2 månaders bebis?

Får nog bli några söta kläder och några leksaker som hon kan ha längre fram :)
Jag hittade en underbar liten julklänning på H&M som jag nog ska inhandla åt henne, som hon såklart ska ha på sig på jul. Hehe, fast vi vet inte ännu vart vi ska fira jul! Just nu ser det rätt så öppet ut.
Men när julen väl är här så är nog det bestämt och vi kommer nog att ha det jättemysigt!
Vi längtar iaf!


Många frågar mig hur det känna att vara mamma och jag kan ju bara svara på ett sätt:
UNDERBART!
För jag hade ingen aning om att någonting kunde vara såhär bra, detta är verkligen det bästa som hänt mig och jag är så tacksam varje dag. Tacksam för att hon är min och för att jag får lov att vara just Sagas mamma!



Här är du och jag, när du är ca 7 veckor gammal.





Vi hörs när vi hörs
//Anna


Kommentarer
Postat av: sandra

Jag hoppas och jag önskar dig en jätte mysig jul - vilket du absolut kommer att fa.

Första julen som mamma - det maste allt vara nagot speciellt!



Krama lilla Saga fran mig



2009-11-30 @ 12:40:13
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/
Postat av: Elin =) 17 och mamma till Molly

Nemen vilken söt bild på er:D<3



Jag har införskaffat mig en julklänning till Molly också, men det kommer från kappahl=D En tomteklänning med ett vitt litet förkläde med röda hjärtan på:D



Jag har redan småhandlat lite julklappar till Molly, men som du säger är det svårt att hitta på annat än kläder och leksaker dom kan ha längre fram:P



JAg satt och tänkte på dig här om dagen och fick så dåligt samvete för att jag inte har vart innen på länge och kommenterat=/



Hur är det mer er alla och hur går det=)?



Kramar från oss=)

2009-11-30 @ 18:01:48
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0