Japp, jag är kär!

Hejsan - Inlägg 405.



Ja, rubriken.
Den stämmer. Jag är kär!
Alltså inte kär sådär på riktigt, utan ni vet.. Kär i en person som bara total har sjungit sin väg in i mitt hjärta.
Igår kväll så fick jag min uppenbarelse. Satt i soffan, och där var hon. Lika bländande vacker om varje vecka.
Med en röst som varje vecka får mig att rysa och längta efter mer.
Vad heter då denna kärlek?
Jo, hon heter Mariette :)

Ni har gissat rätt, hon är ju såklart med i Idol och är ju för underbar!
Jag har tjatat om Erik i flera veckor, babblat om att jag är totalt kär i honom och hur bra han är
och jo, det är han! Jag är fortfarande kär i honom. Han är fantastisk!
Men Mariette har hela tiden funnits där, när jag ser avsnitten så vet jag ju att hon är min favorit.
Men under veckor så glömmer jag bort det, och tjatar bara om Erik.
Men nu har jag ju insett!
Mariette är den som jag är på riktigt kär i.

Hennes duett igår med Calle fick mig att tappa andan. Tillsammans var de magiska och jag ville inte att det skulle ta slut. Tillsammans med Saga dansade jag till deras skönsång i vardagsrummet.

Ja, så jag är alltså kär!

Klickar du här så blir du glad, för det blir jag!




Vi hörs när vi hörs
// Anna

Kommentarer
Postat av: Dessan

Ja! Hon är riktigt duktig! :)

2009-11-14 @ 17:54:47
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej o gomorron!

Självklart ska söta Saga ha Sundsvalls blingigaste napp! Grattis till vinsten i tävlingen i min blogg!

Mejla mig din adress så postar jag nappen till dig så fort som möjligt. Jag hoppas att både du o lilla Saga blir glada, den är jättefin.

Ha en bra dag. Kramar, Lotta.

ps hoppas det är okej att jag sätter ut ditt namn i min blogg.

2009-11-15 @ 11:20:59
URL: http://esmeralda71.blogg.se/
Postat av: Elin =) 17 och mamma till Molly

hejsan:D



Förlåt om jag inte har vart inne och läst på länge, ska försöka komma in lite oftare så ska jag läsa din blogg mer och kommentera=)

Hur är det med familjen då:D?

Kramar från oss:D<33

2009-11-15 @ 14:13:09
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0