Jag häpnar.. Och inte på ett bra sätt!

Hejsan - Inlägg 395.





Idag tog jag bussen till BVC.
Ja, jag övervann min stora skräck och tog bussen till kvissleby.
Det var en aning skräckinjagande, men vi överlevde.

Något som dock fick mig häpna var att folk är födda utan hjärna. Inte alla, men väldigt många visar det sig.
På väg in till kvissleby så var det 1 tjej som hjälpte mig att komma på bussen, och vad tacksam jag blev!
Denna tjej, som jag säkert aldrig kommer att träffa igen ska ha stort tack! Du reagerade som en vettig person och ställde upp för någon du inte ens känner :)
Men resten av er, resten av alla resenärer på bussen som gick klockan 5 i 11 från kvissleby idag den 2/11 -2009 ni får fan ta och skärpa er! Jag fick alltså LYFTA AV MIN VAGN SJÄLV. Ingen kunde resa på arslet och ge mig ett handtag, nej inte det eller. Jag hoppas att ni alla någon gång finner er i en situation där ni behöver hjälp och inte får den. Det hoppas jag av hela mitt hjärta.

Det var just detta jag var rädd för då jag bestämde mig för att ta bussen, att ingen skulle hjälpa mig.
Och se så rätt jag fick.

SKÄMS PÅ ER!



Vi hörs när vi hörs
// Anna

Kommentarer
Postat av: Dessan

Folk blir totalt blind och ser verkligen inte att man behöver hjälp. Herregud, jag säger som dig! Hoppas att även dom senare i livet behöver hjälp och inte får den. Fy fan för dom!

2009-11-02 @ 16:09:51
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/
Postat av: swea

nästa gång ska du fråga chaufören om det är för mycket att be om lite hjälp när man ska kliva av och på. och svarar denne på fel sätt så ring tidningarna fort som attan!!!!

2009-11-03 @ 13:38:32
Postat av: Linda

Hade jag vart där så skulle jag agera vagnavlyftare non stop ;) HAHA! Här i Skåne är minsann alla så snälla och hjälper alla. Den du!

2009-11-05 @ 17:52:48
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0