En söndag i solens tecken.

Hejsan - Inlägg 394.





Idag har Sundsvall bjudit på strålande väder, solen har värmt på alla som vågat sig ut denna underbara höstdag.
Självklart så var vi ute på vår dagliga promenad, och njöt i det finfina vädret.
Jag, Saga och hennes pappa (som äntligen fick arslet ur soffan och följde med) tog
hundarna och gick ut på en långis. Hundarna fick efter en stund leka lösa bland alla löven och de njöt verkligen!
De lekte jagis och brottades så att löven och gräset yrde omkring!

Efter den sköna promenaden så var Saga väääldigt hungrig och åt länge och väl!
Hon är så himla söt när hon äter, och när hon är mätt.
Då liksom sitter hon i min famn och kikar sig runt, smackar lite med läpparna och ser sådär otroligt nöjd ut.
Ja, hon är verkligen fin! Min lilla prinsessa :)

Iv eckan ska vi få besök av Carina och Beccis!
Det ser vi fram emot massor och jag håller på att längta ihjäl mig.
De sa även att de hade köpt en present åt Saga och jag är så nyfiken på vad det är för någonting!
Hehe, det där med presenter blir aldrig tråkigt.. Det spelar ingen roll om det är till mig eller Saga, det är superkul endå och jag blir alltid lika nyfiken!
I möra så ska vi till BVC, men just nu ser det faktiskt ut som om vi inte tar oss dit..
Vi har ingen skjuts i nuläget och att ta bussen kännas lite mäktigt.
Jag antar att jag kommer att få ringa och boka en ny tid.. Blähhäiigt värre!
Nej, vi får se vad som händer helt enkelt.




Saga ligger på vågen för första gången, ska det bli en 4:e i möra?






Men vi hörs när vi hörs
// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0