Barnvagnslyx!

Hello - Inlägg 393.



Jag har en liten hemlighet.
Jo, någonting som bara jag, Saga och hundarna vet om.

Jag har nämligen skaffat mig barnvagnslyx!
Och vad dtusan är det, tänker ni alla.. Jo, det är nämligen såhär.
I korgen under barnvagnen så ligger det lite smått och gott, just nu en trocadero och en påse gott&blandat.
Dessa saker har jag införskaffat mig under våra promenader tillsammans.
Och dessa saker förtärs endast under våra promenader :)

Jo, så när vi är ute och traskar tillsammns, så tar jag mig några godisar och några klunkar dricka sådär i smyg.
Så det är alltså vad jag kallar barnvagnslyx!
Sådär. Nu vet ni alla min lite busiga hemlighet!

Har ni några busiga hemligheter?




Vi hörs när vi hörs
// Anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0