- You Give Love a Bad Name -

Hejsan - Inlägg 107.


Mitt första inlägg för dagen, jag har inte varit hemma på nästan hela dagen och alltså inte kunnat blogga.
Idag har jag spenderat dagen med min kära vän Linda som jag träffar allt för sällan.
Tänkte inte ge er ett långt inlägg eftersom jag är så förbannat trött, ungefär som jag har varit hela den här veckan.
Precis som om någon slagit mig i huvudet.. Fast det är nog snarare så att det är den spratlande ängeln i magen som gör detta :P 
Och jag är villiga att stå ut med det mesta för din skull, älsklingen min!



I möra ska Zach få träffa sin andra matte, så då blir nog både han och hon glada.
Och det gillar vi.
Sedan ska jag umgås med Nisse, vi får se om det blir till att kika på bebiskläder eller om vi bara hänger.
Kul ska det bli iaf.



Uscha, nu är det sådär igen.. Den där vidriga känslan av sorg, saknad och hopplöshet spökar i mig igen.. Men tack gode gud för att den inte är lika stark. Jag har någon som tar bort den känslan. Men endå.
Jag vill att den försvinner helt, bara löser upp sig och blåser bort med vinden.
Just nu är jag inne på att bara svälja den, jag stoppar bort den och tänker att "det är såhär och det vet du!"
Jag har vetat det lääääänge nu. Sedan att jag tror att det är en till sak är bara att köpa.
Sånt är livet.
Sådär, bortstoppad. Jag börjar bli riktigt jäkla duktig på det där nu!

Nej, vet ni vad.. Det får räcka nu.
Men jag lovar att skriva mera och flera inlägg imorgon!


Glömde jag att nämna att jag missade semifinal 2 i ESC?
Det suger ju, men det finns repriser, så en recention blir det allt!


VECKANS MINST SNYGGA OUTFIT

Detta är designat av Zoran Aragovic och bars av Rena som var modell på Alternative fashion week 2009.
Jag skulle nog aldrig köpa detta, eller bära det för pengar.
Vad säger ni?










HÖRES I MÖRA!!











































"With every bit of me with all my heart I'm gonna love you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0