- We Belong Together Now -

Hejsan - Inlägg 104.



Påbörjar mitt inlägg sähär 5 minuter innan den första semifinalen i ESC, som jag såklart ska se. Tänkte faktiskt försöka se den första delen av den på datorn, men jag är lite lur på om det verklligen funkar.. Hmm, sitter just och försöker få till det, men derashemsida är rätt så rörig, eller rätt så.. Väldigt!

Äsch, det vill inte funka så jag överger er och går till min lillebrors TV, han borde sova nu så jag lånar den.

Onsdag förmiddag.
Meningen var att jag skulle skriva klart detta inlägg och publicera det igår kväll efter ESC
Men jag orkade inte, så ni får det nu.
Jag har en del saker att skriva om idag, så jag tänker faktist dela  upp det i flera inlägg, bara för att inte få ett som är megalångt!

Så, läs mina andra inlägg idag då!

Lägger här in gårdagens Veckans



VECKANSS SNYGGASTE OUTFIT

Den här supersnygga outfiten bars av modellen Jessica Stam på Paris fashion Week.
Något märke uppges inte, men Jessica beskrier sin stil som Vintage*.
Alla kläder är köpta i New York.




*I modesammanhang syftar vintage på kläder från en annan era, exempelvis sent 1800-tal, 1960 eller 1980-tal







HÖRES SENARE ELLER I MÖRA!!










































"Breaking and entering"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0