- Wake Up Call -

Hello mina kära läsare!  Ger er inlägg 107.



Idag blev det visst bara 1 inlägg endå. Eller det verkar som om det bara blir ett inlägg.. Sitter ju klockan tjugo i tio och skriver dagens första inlägg och just nu när jag skriver denna rad har klockan hunnit bli tjugo över tio.

Jag orkar faktiskt inte ge er någon uppdatering om vad jag har gjort idag, eftersom jag är så vansinnigt trött.
Men jag kan säga det, att idag har det stormat i mig. Känslor hit och känslor dit.. Mer om detta kommer längre fram.
Just nu sitter jag och gör om bloggen ännu en gång eftersom min kära vän Linda i skåne inte kunde läsa när det var en sån skrikig färg.

Så just nu i skrivand estund ser det rejält tokigt ut med en mjuk blå färg som bakgrund och en skrikig lila banner plus de lila avslutnigsbilderna, men ni får stå ut ett tag :P


Jag slänger in veckans, och min nya banner och återkommer i möra med nya krafter!



VECKANS MUST HAVE

Hittade dessa babys på Scoretts idag, och blev kär!
750 kr är de väl värda?






HÖRES I MÖRA!!





























"Hit me with the real thing"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0