- Today's The Day -

Hejsan.  Inlägg 109.


Vet ni vad?
Jag är så jävla trött! Trots att jag faktiskt inte har sovit för lite eller för mycket.
Jag klev upp halv tio idag, men just nu känner jag mig som en klubbad säl.
Är sådär trött i hela kroppen och ögonen känns alldeles grusiga.. Men det är väl sånt man får ta.
Igår kväll när jag gick och la mig var jag helt väck, så enormt trött. Jag bestämde mig för att kika lite på Tv i sängen innan jag somnade men Animal Plnet bara muppade så jag stängde av på en gång och slockande vid typ 10 över  elva.
Jag var så trött att jag inte ens orkade gosa med vovvarna.
Jag putade ner dem till fotändan och bad dem snällt att stanna där eftersom mamma var så trött.
Hehe, lite chockade blev de, men accepterade det hela med en suck.

Uscha, vad jag älskar de små galna liven!

I morse när jag vaknade så låg Zack och jag rygg emot rygg och sov, hur jäkla mysigt som helst!
Det är precis som att sova med en person. Han ligger som en liten människa där bakom ryggen på mig och myser på.
Helt underbart!




Som ni ser så håller jag på med designen här på bloggen, den färgen jag valde funkade inte i allas ögon och då väljer jag såklart en ny mjukare färg till bloggen. Jag har lagt in en ny banner men den är gjord på 5 minuter och resulatet är därefter.. Så, jag ska göra en ny idag!
Sedan så kommer det lite annat nytt här,om jag orkar.. Hehe, mitt tålamod räcker bara i små stunder åt gången när det gäller sånt här. Jag gör lite åt gången så att säga.

Men, ja.. Jag har ju egentligen en hemsida att fixa också. Där är det en massa skrivande som ska göras och det är så jobbigt! Det är så att man blir tokig.. Just därför tar det en sån tid..

Men vet ni vad jag ska göra nu?
Se semifinal 2 av ESC :D

Så en recention kommer idag.

Sedan är det bara att vänta på finalen i kväll!
JÄYYYYYYY!!




HÖRES SENARE ELLER I MÖRA!!





































"Let the game begin"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0