- That's That -

Inlägg -  102. Hello!



Uscha, vad jag är trött idag! Det är helt vansinnigt.. Det känns om om jag var vaken hela natten, och så är inte fallet.
Jag somnade kanske klockan 12 och klev upp kvart över 7, så jag borde inte vara så trött som jag är.
Igår var jag också lite segare än vanligt, kände det när jag gick på den dagliga långisen med hundarna.
Det tog emot lite grann.. Och idag har jag inte ens hunnit iväg på en långis än, eftersom jag är så trött!
Tänkte ta en kvällspromenad idag, jag hoppas på att piggna till lite.

Kanske gör en promenad att jag piggnar till lite, jag testar den teorin efter att jag skrivit detta inlägg.

Håller samtidigt på med lite saker i photoshop, ska se om det blir ännu en ny banner.
Är inte 100 % nöjd med den jag har, faste gentligen så blir jag väl aldrig riktigt nöjd..
Det är som typiskt mig!

Jag funderar på vad det ska stå på banner, alldeles nyss så visste jag, men nu fick jag nya ideer.
Sedan så blir det nog ett byte av färg här, eller ett byte av färg på banner, har inte bestämt den ännu heller.
Men jag känner för att göra om lite så ni får väl se vad som händer, kanske ser ni det samtidigt som ni läser detta.
Om jag kan bestämma mig någongång!

Faktiskt så slutade det med att jag bestämde mig, och här är nu en helt annan färg.
Ni får gärna hojta till om det inte ser riktigt rätt ut.



Jahapp, vad ska jag skriva om nu då?
För någon dag sedan så skulle jag faktiskt ägna 1 inlägg åt ett ämne som vi hundägare måste ta i beaktning.

Men det orkar jag inte ta nu, så ni får läsa om det senare eller någon annan dag!







VECKANS I DON'T GET IT


Varför är en del bloggar så kända?
Alltså, jag menar de där bloggarna som bara är fulla av skit.
Vem vill läsa om dennas skit?
I don't get it!






HÖRES I MÖRA!!







































"
Life can be a pain in the ass, or not"

Kommentarer
Postat av: Sandra

du är ju trött för att du har en bebis i magen ;p

Du kommer bli pigg i oktober - förhoppningsvis ;)



skit snyggt har du gjort det här på bloggen :)



kraaam

2009-05-12 @ 07:53:41
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0