- Sick And Tired -

Hejsan - Inlägg 112



Hello!
Jag skickar illamånde hälsningar ifrån Sundsvall.
Idag har jag mått så in åt helvete illa nästan hela dagen, jag vaknade i morse vid halv 9 och så gick det 1 timme och så bara kände jag att nej nu jävlar kommer det där illamåndet.. Och självklart så gjorde det det.
Ni vet hur det känns att ha typ magsjuka?

Tänk er det i tre månader, varje dag.
Ungefär så har det känts, och jag var så glad över det hade till den största delen försvunnit.
Men så idag var det där igen.
Suck.. Jag kan bara hoppas att det inte tänker stanna ett litet tag nu.
Illamåndet brukar gå över efter 3 -4 månader óch eftersom jag är uppe i 4 månader så tycker jag att världen kan vara lite, lite rättvis och ta bort detta illamånde!

Gick och vilade en stund, eftersom jag också är så sjukt trött.
Denna enorma trötthet kom i början på förra veckan och har inte släppt ännu.
Det känns hela tiden som om det är dags för att sova på kvällen.

Men, ja.. Vad gör man inte :D




Nu ska jag snart iväg till Pias jobb, och anstränga mig lite.
Syrran kommer dit och hjälper mig att städa ur huset som ska hyras ut i helgen.
Jag ber till gud om att illamåndet lägger sig lite till dess, annars blir det intressant!

Illamåndet har en förmåga att dyka upp precis när jag inte vill att de ska göra det.
Och sedan så blir det värre när jag rör på mig.. Då känns det riktigt illa.
Men förhoppningsvis så håller det sig som det känns nu.
Då går det bra.

Nej, jag får se om jag återkommer med ett inlägg när jag kommer hem.




VECKANS I DON'T GET IT

Hunsstölderna i Sverige har ökat chockartat och de flesta hundarna som stjäls används till att reta upp och träna KAMPHUNDAR med.
De flesta tänker att detta kommer inte att hända min hund, och många tror att vissa raser är mer populära att sno.
MEN SÅ ÄR INTE FALLET.

De hundar som blir hundnappade är av alla olika raser och storlekar.
De kan stjälas vart som helst.
Utanför affären, från din bil eller hemifrån!
De kan stjälas av privatpersoner, proffsligor eller din granne.

I senaste numret av Hundsport finns det flera artiklar om detta.
Läs gärna dessa om ni har möjlighet och börja ha full koll på din hund!

DET JAG INTE FATTAR ÄR HUR NÅGON KAN HA HJÄRTA ATT SNO ANDRAS HUNDAR?!
IDIOTER!!!






HÖRES SENARE ELLER I MÖRA!!







































"Every night we fell in love"


Kommentarer
Postat av: Sandra

usch, inget skoj med illamående och absolut inte i 4månader.... börjar skarpt fundera på o aldrig bli gravid ;)



Folk finns det till allt, men ska ha ett öga på sina små djur.



kraam på dig vännen

2009-05-18 @ 17:28:31
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0