- Se Hur Natten Går Mot Dag -

Hejsan - Inlägg nr 97.



Förmiddagsbloggar lite, har som vanligt inte så mkt för mig. Jag sitter och lyssnar på lite bra musik och ska precis starta mitt Photoshop. Blev så glad igår, när jag ringde till Carina för att prata lite så frågade hon mig om inte jag ville göra hennes nästa "reklam" sak till Kinesklubbens tidning! Gissa om jag blev superglad!
Tänkte att jag skulle börja spåna på lite ideer redan nu, och se vad jag kan få fram för snyggt!

Superduper skoj :D

Sedan så pratade vi lite om Österbybruk, och jag kanske får fara själv med hennes och mina hundar.
Carina har nämligen 1 tik hemma som ska få valpar bra precis tils den utställningen är :P
Så vi får se, antingen far vi tillsammans eller så far jag och ställer 4 hundar själver.
Då blir det en massa spring för Annas del, jag har då 2 st Shelties att ställa
som går i en ring, och i klasserna Junior och Öppen.
Sedan är det 2 kineser som med den största säkerhet går i en egen ring, och där har jag i hane i Unghundsklass och så 1 tik i Championklassen. Så, ja. Det blir till att springa lite.

Får verkligen hoppas att ringarna ligger nära varandra!

Sedan så har vi bokat in en liten Norgeresa, där jag såklart ska ställa ut min älskade och mkt vackra Milton!
Det är storcerts utställning i Norge/Trondheim den 27-28/6.
Så dit vill vi såklart. Superskoj ska det bli.
Sedan så har vi Vännäs vilket för min del är lite osäkert, antingen blir jag hemma, åker med som handler eller ställer någon egen hund.Vi får se hur landet ligger. Vännäs utställningen är den 13-14/6.
Fast då är det samtliga raser båda dagarna och Internationell utställning ena dagen och Nationell den andra dagen.

Jag har också bestämt mig för att fara till Alfta, och det ska Carina också göra.
Där kommer jag nog också att ställa sheltiesarna. Tror att satsningen ligger där denna sommar, känner att Zach får vänta tills i Sundsvall för att premiärvisas på en större utställning.
Jag kommer antagligen inte att visa honom själv där, utan vi ska se om Lotta vill.
De ska få träna lite, så de får in den perfekta showningen!
Hehe, och så tar ni de där minisarna!

Annars kan ju Zachs andra mamma pallra sig hit och visa lite hund? Eller? Frida?
Hehe, nja. Det blir nog inte så kanske, men visst skulle Zack tycka att det var underbar med sin mamma i snöret!
Sedan dår vi se om mina andra vovvar får vila från den utställningen, jag har som lite svårt att låta någon annan visa dem, de är en känsligare ras och kan känna av allt, varenda liten nerv som vi människor har i kroppen.
Men kanske Ludde får vara med, någon som vill visa skitsnygg kinespuff?
Hehe, har ju mina planer för den grabben med, men först ska det fixas lite i hans mun.
Sedan tar vi dem!





HÖRES SENARE ELLER I MÖRA!!









































"There's not a star in heaven that we can't reach"


Kommentarer
Postat av: Malin

Men som av en händelse snubblade jag in på din(hundarnas) hemsida och sen vidare in hit. Kul! Grattis till både nya hundar och bebben såklart!



Mina lurviga saknar Zachiluringen enormt mycket;)

Ska spana efter dig i österbybruk!



Varma vårhälsningar

/Malin & co (granne med Zach's matte nr 2 med pudlarna)

2009-05-08 @ 16:19:25
URL: http://se-upp.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0