- Quick Fix -

Hejsan - Inlägg 127.




Tänkte logga in och ge er ett snabbt inlägg, är så förbaskat trött och blir bara ännu tröttare av att sitta vid datorn.
Man blir så grusig i ögonen av det.
Har suttit en liten stund och börjat på en banner i mitt nya Photoshop CS3.
Men när jag började känna gruset i ögonen fick jag lov att sluta, annars blir det bara slarvigt och så blir jag less över det.
Det är bättre att bara sluta när man känner att energin börjar ta slut, istället för att fortsätta och bara bli less.

Idag har det varit en seg dag, jag klev upp sent. Blev så glad över att Andreas gick ut med hundarna i morse, så slapp jag.
Hehe, det är faktiskt första gången! Annrs kliver jag alltid upp vid 7 - 8 och går ut med dem själv, så idag var det rena lyxen.Kunde gott ligga kvar i sängen och sova vidare! Tack för det, baby!
Har suttit större delen av dagen och tittat på trav, det är ju elitloppshelgen och detta måste ju såklart följas.
Såhär dagen innan det stora loppet görs de sista intervjuerna med kuskar och tränare. Spänningen börjar kännas och hela travvärlden längtar! Jag skämtar inte då jag säger att jag faktiskt ryser av att se klipp från tidigare elitlopp.
Det är något speciellt med detta lopp. Alla vill vara med och alla vill vinna.
Ska bli så underbart att se det i morgon.

Att hela travvärlden håller ögonen på vårt lilla land denna sista söndagen i maj fascinerar mig.
Att ett lopp av denna kaliber faktiskt körs, här i lilla Sverige gör mig stolt!
Nej, nästa år SKA jag dit!

Bjuder på bilder från min favorit seger i Elitloppet.
Victory Tilly & Stig H Johannson vinner 2000, före General du Pommeau och trean Fan Idole.





















Detta är min favorit travhäst genom alla tider, fy tusan vilken glöd denna kille hade!
En riktig fighter!




Nej, vi...


HÖRES I MÖRA!!








































"Welcome to my life"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0