- Please, Relese Me -

Hejsan - Inlägg 126




Vet inte hur mycket jag orkar skriva idag eftersom jag är rätt så trött och ska upp i möra men några rader ska jag nog få ihop. Som ni vet, om ni läst mitt tidigare inlägg från idag så har jag varit i Kramis.
Där träffade jag Lotta, Anders, Sophia, Sara, Kristoffer, Arthur, Moa och Emma.
Jag hängde med ner till skolan, eftersom de skulle grilla och göra lite lekar där på eftermidagen.
Hehe, första så ville jag inte följa med, fick en snabb socialfobi panik attack, men jag blev övertalad och glad är jag för det!
Vi hade jättekul och åt tårta eftersom Moa fyllde 19 idag! GRATTIS TILL DIG!

Vi gjorde även någon typ namnlek, alltså man skulle gissa namnet genom en ordgåta.
Som t.ex. "Äter han till frukost" - Kan ni gissa den?
Det kunde Sara, och jag tror att hon var den endå på utav alla som gjorde det faktiskt :P

Smarta Sara!

Sedan så åt vi tårta, precis som jag nämde. Och jag åt för typ 5 personer!
Helt sinnes!

Det var jättekl att få komma upp och träffa dessa personer innan de far hem allihop.
Det känns faktiskt riktigt jobbigt.. Jag har saknat Sara och Emma så jäkla mycket och nu drar de iväg liksom.
Måste, måste åka till Götet och träffa dem i sommar, annrs blir jag så ledsen på ögat.
Jag är så glad adtt jag fått lära känna dessa personer!
Verkligen. De har förgyllt mitt liv på ett flertal sätt och jag vet att jag aldrig kommer att glömma dem.
Uscha, nu blir jag sådär sentimental igen! Vill ju inte att det ska vara såhär.
Vill att vi ska bo på samma ställe allihopa, så att vi kan umgås!
Några som är med på massflytt till Göteborg?

KOM IGEN NU DÅ!


Äsch, nu är jag trötter och orkar inte skriva mera.




HÖRES I MÖRA!!


































"Jag ska aldrig älska dig igen"

Kommentarer
Postat av: Brim Brian

Det är BRA med MASSFLYTT =)) GÖTET <3 Jag FULLKOMLIGT ÄLSKAR STADEN!! Dte är där jag kommer att bo, hehe eller kvar i Älskade Malmö Eller Helsingborg hehe vi får se... Pappa är från Norrland... Det du... och jag har aldrig varit där, det får vi nog ändra på... =))

2010-03-09 @ 06:10:37
URL: http://blogg.aftonbladet.se/brim

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0