- Ooops I Forgot -

Hejsan - Inlägg 130.



Tillbaks på en gång. Glömde ännu en gång att berätta att jag faktiskt fått sommarjobb denna sommar!
Ska jobba på dagis, vilket alla tycker är passande. Haha, precis som om man måste vilja jobba
med barn bara för att man ska ha barn.
Fast faktiskt så älskar ju jag barn och tyckar att det ska bli väldigt kul.
Kan inte tänka mig så många andra jobb som faktiskt inte ens kommer att bli jobbiga utan bara mest roligt.
Självklart så kanske det tar emot vissa dagar, men kommer man bara dit så kommer det nog att vara kul.
Barn är så uppfriskande på något sätt! Vet att de finns de som skulle gå under om de fick jobba med barn hela sommaren, men jag ser bara fram emot det! De jobb som kanske vore snäppet roligare skulle vara med hästar eller hundar.
Men där ser det skralt ut på jobbfronten. Tyvärr.
Men jag får ju träna på att byta massvis med blöjor iaf, som min älskade underbara vän Linda så snällt påpekade!
Hehe, ja det ska bli kul.

Kommer bara att hinna sluta där så får jag en egen lite krabat som tarupp all min tid och kärlek.
Längtar som en tok! Vill att du ska komma nu ju. Men tålamod!

Om bebis kommer nu skulle det ju inte vara så bra faktiskt.. Lite tidigt.
Men jaja, bara några månader kvar! Seadn är det dags för mitt livs största utmaning som jag går in i med det absolut största självförtroendet! Brukar aldrg känna mig såhär lugn över något som jag ska göra, men detta känns bara rätt och helt underbart! Visst kan jag vara mamma. Det kommer jag att klara av.
Vissa dagar blir tuffare än andra, men att jag kommer att klara av det tvekar jag inte på en sekund!


Funderar på Albin eller Konstantin som namn på en pojke.
Vad tycker ni?




HÖRES I MÖRA!!

P.s glöm inte inlägget nedan. Mitt "riktiga" inlägg för dagen.



































"I cry inside of me"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Iiih Konstantin <3

2009-06-02 @ 01:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0