- Ooops a Bit To Late -

HejHopp - Inlägg nr 101.



Det var ju tänkt att jag skulle blogga igår då jag kom hem ifrån Sophia, men eftersom det blev rätt så sent så fick jag skjuta upp det till idag. Hade ockå tänkt att göra det rätt så tidigt idag, men jag har inte hunnit fören nu.
Men det viktigaste är ju att jag är här nu iaf!


Som ni såklart vet om ni läste texten ovanför denna så var jag med Sophia igår, vilket var sketakul!
Vi gjorde till en början inte så mycket, babblade på om en massa saker och skrattade en massa.
Hehe, Sophia hade ont "klintarna", och innan hon faktiskt kunde bevisa att någon äldre faktist sagt så, var hon det perfekta mobboffret. Hehe, bäst var det när jag frågade.
- Vilka säger så?
- Jo, men gamlingarna!
- Vilka gamlingar?
Ja, inte vet jag!
-Vet du någon som sagt så?
- ...
- Då får de väl börja att säga så då!

Hehe, hennes lösning på problemet! Säger de inte redan det där ordet så får de för tusan börja med det!
Hon kom senare på att hennes mormor brukade säga så, 1-0 till Sophia!



Vi var även på thaifest igår, vilket var spännande. Det tillhör inte till vanligheterna att man åker på sådant.
Det var väldigt trevligt, vi åt supergod mat och tittade på när Sophias låtsassyster dansade thaidans, hon var super duktig och vi kunde inte sluta le åt den lilla tjejen som säkert inte var mer än 7 år och också dansade.
Gud,så söt hon var!

Efter att hon dansat så var det 3 småpojkar som ville visa upp sina danstalanger, och ötare pojkar får man ju leta efter!
De kan inte har varit gamla, den äldsta var max 5 år och de dansade på för fullt medan de vuxna gav dem pengar :P

Det var också en helskum vakt där.. Han var på Sophia vid ett flertal gånger om småsaker.
Det värsta var att han hela tiden gjorde bort sig eftersom han inte hade något att komma med, vi kom fram till att nog hade tråkigt och hittade någon att hacka på i Sophia.
Skumtskumt.
Eller så blev han kär :D

Haha, vem vet?



Anledningen till att jg inte hunnit med att blogga idag är att jag har varit ute med hundarna, solat och städat på lillebror Robins rum. Vi blev tvungna att röja lite eftersom vi skulle flytta runt lite möbler därine och jisses vad stökigt ungar har det! Det tog evigheter tt få det bra, och när man väl tyckte att det såg ok ut så fanns det mer skit.

Men nu är det rent iaf, och jag är nöjd.

I förgår och igår så funderade jag en hel del, hade en massa tankar som förvirrar mig.
Eller rättare sagt så har jag en del känslor som förvirrar mig.
Jag blir förvirrad och övertänker, fast egentligen så tror jag att min förvirring skulle vara mindre om jag inte tänkte så jäkla mycket. Det gör bara att jag försöker tänka bort det jag känner.
Eller jag försöker tvinga mig att tänka på ett sätt. Sedan så ska jag hålla på och analysera mig själv hela tiden.
Varför sa jag så? Varför känner jag så? Varför gör jag så?
Jo, och så kommer jag på ett dussin dumma anledningar till att jag gör på dessa vis och blir bara mer förvirrad!
Kanske ska jag göra som Sandra sa, sluta tänka och leva istället!

Och det där med att leva.
Jo, för första gången på mycket länge så känner jag en längtan att faktiskt leva.
Jag vill inte längre bara släppa taget och försvinna, jag vill stanna kvar ett litet tag till iallefall.
Jag har ju fått en fantastisk gåva, och den här vackra vackra gåvan gör mig lycklig.
Jo, för nu känner jag så. Jag är verkligen glad över mitt barn.
Det är verkligen det bästa som hänt mig, jag kan inte ens börja att beskriva hur jag känner för den lilla.
Kärlek utöver det vanliga. En sån där självklar kärlek.

Jag är kär!

Jag önskar verkligen att alla får lov att känna såhär, minst 1 gång i livet iaf!

Från Lördagen
VECKANS VACKRASTE

Jag har ingen bild att ger er men veckans vackraste är min underbara bebis.
Som ligger därinne och gör sin mamma lycklig med sina små fladder.






VECKANS BÄSTA

Denna vecka är det faktiskt jag som får lov att vara veckans bästa.
Jag har varit på bra humör hela veckan och inte låtit skit saker förstöra mitt goda humör!
Jäyy på mig!









HÖRES SENARE ELLER I MÖRA!!










































"I
dont know what it is but I think I'm falling in love"


Kommentarer
Postat av: Sandra

vad underbart det är o läsa att du mår bra vännen.

Du är så stark!



Sluta tänka så mycket o följ strömmen gumman, allt kommer bli bra i slutändan.



2009-05-11 @ 10:13:51
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/
Postat av: Dessan

Vad roligt att du valde dig själv som veckans bästa! :)

2009-05-11 @ 10:38:44
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0