- News Flash -

Inlägg 85. Hejsan!



Satt igår kväll och funderate lite och kom fram till att börja med en ny liten grej i min blogg.
Eller flera grejer, tänkte ha "Veckans ?" , en ny varje dag. Som idag (fredag) blir det "Veckans must have", jag har int riktigt kommit på något till alla dagarna ännu, men det kommer precis som dagarna gör.

Så varje fredag hittar du veckans must have, här i min blogg.
Kommer att lägga till denna sak längst ner på bloggen så det är där ni nyfikna ska leta framöver

Om ni undrar varför jag gör detta så är det faktiskt så att jag tycker att det är skojigt, och så kommer jag alltid att ha något att skriva om! Hehe, smart tänkt av Anna.



Jag blir så glad!
Jo, och vet ni varför?
Det är nämligen såhär att det finns en underbar liten person som läser min blogg väldigt ofta och också nästan alltid lämnar en fin liten kommentar efter sig.
Varje dag på den senaste tiden när jag loggat in så möts jag av en ny kommentar av denna person.
Och varje dag blir jag lika glad!

Tack, Sandra för att du tar dig tiden!
Saknar dig massvis och hoppas att vi möts snart igen!








Vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag, det känns inte som om det rktigt har hänt något nytt.
Men ja, jag känner för att skriva något.
Lät detta inlägg hänga i luften litegrann och gick till skogen med hundarna i stället.
Vilket väder det är! Helt fantastiskt!
Vi var ute i 1 timme och traskade runt i skogen, gick till sandgropen och kastade lite pinne. Hundarna lekte som tokar, men man märkte att värmen gjorde de tröttare än vanligt. De skuttade runt med tungan hängandes ur mungipan och glädje i blicken. För även om det blir varmt så njuter de av solen och härliga promenader.

Nu tänker jag faktiskt inte slösa bort fler soltimmar, nej. Jag ska gå ut och sola!
Måste verkligen börja att jobba på solbrännan tidigt i år.
Så till alla er som sitter kvar inne, skäms!
GÅ UT MED ER!
Vad tänker ni på?

Ni klagar hela vintern men sitter inne när det är sol ute. Gå ut och njut nu då!
Snart kommer regnet och snön tillbaka!

VECKANS MUST HAVE



Underbara ljusrosa skor från Bianco Footwear.
Endast 500 spänn! Jäyy!


I morgon presenterar jag "Veckans Vackraste"!







HÖRES SENARE ELLER I MÖRA!
































"Vår tid var som junikvällen, som ett smultronställe i kärt förvar"

Kommentarer
Postat av: Sandra

vad söt du är vännen!

Det värmde verkligen i mitt hjärta o läsa vad du skrivit!! Tack :)



Du är så söt!



Fan vilka snygga skor, tänk om man inte var så lång då kunde man kanske gå i sådana :p



Ute i solen är jag varenda dag, men jag har fått köpa solkräm -faktor 50 - FEMTIO!!!helt otroligt, men jag blir så lätt solbränd så jag har inge val :p



ha en underbart fin dag vännen!



kraaam kraam

2009-05-02 @ 12:05:59
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0