- Make Me Smile -

Hejsan - Inlägg 115.


Sitter här igen,ännu en dag och skriver till er.
Just nu sitter jag och tittar på en extremt roligt grej, eller ja, just nu lyssnar jag..
Men ja, ni fattar. Det är iaf jävligt roligt och får mig att skratta!
Jag har tidigare skrivit om denna person som alltid får mig att skratta!

Jag äger hans fantastiska DVD, och har sett den säkert 1000 gånger.
Jag kan till och med stora delar utav den utantill :P

Jag talar såklart om the one and only
Björn Gustafsson.

Detta är enligt mig ett av de roligaste klippen.
Se och skratta.




Någon annan som får mig att vika mig dubbel av skratt är Magnus Betner.
Han och Björn har ju inte rikigt samma sätt att skämta, men det är bara bra.
Eftersom det då blir det bästa av två världar!

Det är riktigt svårt att hitta bara 1 klipp som är superkul med honom.
Jag får nog lägga upp flera :D




Lägger upp delarna till "Uncut"
Det är en del, så ni får ju se om ni orkar se hela.
Men det är värt det :P





Ja, det var det.
Roligt värre!




Jag tror att jag återkommer senare med mera, just nu har jag inte så mkt att skriva om.





HÖRES SENARE ELLER I MÖRA!!















































"We could be more than just amazing"

Kommentarer
Postat av: Sandra

dom är suveräna båda två, helt klart!



:)

2009-05-20 @ 16:04:42
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/
Postat av: Linda

VA? Vad drömde du bejb? Btw så ägde den låten. Sååå sköön. Han som gjort rumplåten också ju! :P

2009-05-21 @ 13:52:41
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Brim Brian

Björn är så sjuk i skallen =D =D =D

2010-03-08 @ 21:29:47
URL: http://blogg.aftonbladet.se/brim

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0