- Love Love Love -

Hellå!  Inlägg 113.


Idag har jag också mått illa. Det är såå roligt! Jag bara njuter i fulla drag av att känna frukosten i halsen.. Eller inte.
Nej, jag tycker inte alls om att må såhär illa, och verkligen inte när det faktiskt hade blivit bättre.

Just nu är det endå rätt så ok, men innan när jag var på ungdomscentrum i Sundsvall för mitt möte med ats, så trodde jag nästan att jag skulle kräkas på honom.. Och varje vägbula på vägen till bussen var min fiende..
Jag satt helt fokuserad och försökte att koncentrera mig på att inte må illa.
Helt sjukt.

Så idag har jag inte gjort så där jättemkt, var in till stan och gick på mitt möte.
Direkt när jag klev på bussen så ringde jag till min nyponros Lotta, och sedan så pratade vi tills jag skulle in på mötet kl 13:30. Då parkerade jag henne, och sedan så bara fortsatte jag att prata med henne direkt efter mötet igen :D

Hon fick gå med mig på stan medan jag väntade på bussen, som gick 15:35.
Hehe, tyvärr så dog telefonen vid kvart i 4, men vi hann nästan prata i 4 timmar!

Gick runt och kollade på bebiskläder, och vad det finns många fina!
Helt underbara.. Uscha, vad jag längtar tills jag kan köpa en massa!
Hittade vrldens snyggaste skjorta med slips, som jag bara måste köpa. Inte för om jag vet att det är en pojke ännu, och så var den ganska stor.. Men om, det är en pojke så ska han ha denna när han är 3 år typ!
Så jävla snygg!!!

Försökte att hitta den på H&M's sida, men som vanligt fanns den inte.
Måste skaffa kamera så att jag kan fota allt fint jag ser på stan!
Sitter just nu och kikar på lite kläder och skor på internet och hittar faktiskt en del.
Som vanligt då.. Hehe!

Ska lägga ihop ett litet kollage av bilderna så att ni får se skönheterna jag hittar :D

Får göra ett med bebis/barn kläder och ett med läder till mej själver :D


Ska ut med hundar och sedan återkommer jag!

Btw, JAG ÄLSKAR LOTTA SÅÅÅ MKT!




HÖRES SENARE ELLER I MÖRA!!





































"My lovely honey"

Kommentarer
Postat av: Sandra

Visst är det bra mysigt med bebis-kläder, det finns så mycket sött!

MEN de små levande varelserna växer ur dom såå snabbt... Men man får njta så länge det varar ;)



2009-05-19 @ 20:56:58
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0