- Love It Or Hate It -

Hejsan - Inlägg 103



Förmiddagsbloggar lite grann, igår kväll kände jag hur mitt inlägg blev lite snöpligt avslutat eftersom jag var så trött och behövde gå ut med hundarna så jag avslutade lite hafstig.
Veckan I don't get it blev lite snabbt ihop plockad och jag vet inte om jag är så nöjd med den, men det får duga för denna vecka. Lovar att hinna med bättre nästa gång.
Såg precis att jag även missat att skriva dit den sista lilla raden längst ner.
Fy på mig!

Den är där nu iaf.


Idag händer det väl inte så mycket, jag har som vanligt ingen inplanerat.
Ska se till att få min mobil lagad så att jag går att nå igen, och så att jag kanske kan ringa 1 vän.
Den dog i söndags tror jag, och har inte blivit laddad sedan dess. Min laddare är sedan länge trasig.
Hehe, jag råkade doppa den i en blomvas hemma hos Carina, och sedan ville den inte vara med längre.
Bara så där otroligt typiskt mig! Klantigare person får ni leta efter.

Just nu när jag sitter här och skriver kom jag på att det är Eurovison Song Contest idag, semifinal 1.
Och i den tävlar vår egna Malena Ernman, och jag hoppas att alla håller tummarna för att en svenska sångfågeln faktiskt går vidare till den stora finalen som hålls på fredag.
Jag skulle bli väldigt besviken om hon inte går vidare..

Hoppas, hoppas, hoppas!!

Så det enda jag har planerat in i dag är alltså att se det på TV KL 21:00.
Sedan så är det ju det gamla vanliga, hundarna och jag ska ta en långis nu och sedan ska jag väl hänga.
Hehe, spännande liv! Verkligen.. Nej, men man får väl ta och liva upp det lite någon dag!

Jag återkommer med mera senare.








HÖRE SENARE ELLER I MÖRA!!










































"I'm missing loving you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0