- Love Is Not My Friend -

Hej Igen - Inlägg?  Det är ännu lite osäkert men vi gör på att det är 120.



Satt här i min ensamhet och kom att tänka på en sak.
Eller rättare sagt så var det något som jag glömde att berätta för min älskade Lotta går.
Eller, vänta! Jag pratade ju inte med dig efter att det hände!
Hehe, inte konstigt att jag inte sa det då :P


Igår när jag lyssnade på "vår" låt, så började min vackra bebis att sparka och skutta runt som en galning!
Jag har såklart känt det förut, men aldrig såhär.
Jag satt här i lugnet och blev nästan rädd när den första sparken kom! Det var nästa så att jag tyckte att det borde synas utanpå eller kännas, men det gjorde det såklart inte.
Det kom spark efter spark, och jag blir så lycklig! Tänk att den där inne faktiskt börjar att ge sig till känna nu.
Jag längtar mig sjuk tills du ska kika fram och få visa vem du är, hur du ser ut och ja allt!

Jag kan knappt ge mig till tåls och vill bara att tiden ska springa iväg!
Nu vill jag att du ska komma!


Nu, nu ,nu!


Ohh, blev så glad nyss! Jag kommer att kunna fara till Österbybruk!
Världens bästa Carina har ordnat så stt jag kan få åka med Sanna på kennel Twice As Nice!
Oj, vad jag blir glad!!

Nu tar vi dem!

Blev superstressad där en stund, och liksom bara kom på allt jag måste göra!
Bada, föna och frisera hundar!
Träna!
Se till att alla papper är i ordning!
Oj,oj!
Fråga Carina om jag får låna utställningskoppel.. INTE GLÖMMA!
Nummerlappshållare! Min är borta.. Vad ska jag ha på mig? Ahhhh!

Shit.. Vad blir det för väder? Klänningsväder?
Hoppas det..

Måste leta efter skor! Kanske Dessan har några jag kan få låna? Ska fråga :D
Annrs kanske Carina har det.. Måste få tag i leggins också, men det kanske Carina har..
Mina försvann spårlöst för någon dag sedan, och har inte setts till sedan dess.


Nej, nu ska jag vara nervig på egen hand och lämna er ifred!



HÖRES SENARE ELLER I MÖRA!!









































"The winner takes it all"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0