- Long Time -

HejHopp!  Inlägg 95.. Borta länge?



Nej, inte alls faktiskt!
Jag sitter och väntar på att mobilen ska ladda lite och sedan ska jag ta med mig hundarna ut på promenad.
Och då så råkade jag visst hamna här igen. Jag har faktiskt inte så mycket att göra vilket kanske märks?
Hehe, jag skulle photoshopa lite, men har inte tålamod att bara göra en sak i taget.

Hehe, det är egentligen ganska lustigt, men jag en sån som helst sitter vid datorn, lyssnar på musik och ser på TV samtidigt. Sedan vid datorn skriver jag blogg, kollar en massa sidor, photoshopar och gör en andra massa saer samtidigt! Och då får vi ju inte glömma att jag även ser på Tv :P

Nu gjorde jag precis klart 1 till banner, och den blev nog bättre än den första.
Ska testa den nu.



Men, jo. Hmm.  Nej, jag tror att min mobil är redo för en promend nu.


VI HÖRE SENARE ELLER I MÖRA!!




- Här skulle min avslutningsbild vara, men blogg.se muppar -



















"Loving Every Heartbeat"


Kommentarer
Postat av: sanna

ha en bra dag

2009-05-07 @ 18:32:04
URL: http://sannaknows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0