- Late Night Before Tomorrow -

Hejsan.  Inlägg 86.


Hoppsan, jag återvände visst med ännu ett inlägg innan det är dags att sova.
Hade tänkt att sätta mig tidigare, men Linda och Daniel dök upp här på kvällskvisten för att säga hej.
Så inlägget fick vänta en stund, men här är jag nu.

Tidigare ikväll så kikade jag på Tv, såg SVT1:s program grillat som idag grillade Crister Björkman.
Har lite delade meningar om detta program, vet inte riktigt om jag tycker att det är sådär jättebra eller om det är bara ok?
Tycker att det är lite synd att de inte har fått in bättre komiker i programmet.
Inget ont om de som är med, men tjaa.. Det är inte sådär superkända.
Hehe, jag vet oftast bara vilken typ 1 eller 2 är.
Bäst är det när den grillade själv får prata på slutet. Då brukar det komma ut en hel del roligheter.

Lyxade till kvällen med lite ostbågar och hallonsoda.
Är det någon därute som vet hur jävla gott det är med ostbågar?
Vansinnigt gott om ni frågar mig!




Nej, jag ska nog gå och lägga mig nu, klockan börjar närma sig tolv och jag tänkte kliva upp rätt så tidigt i möra.
Igår blev jag sådär vansinnigt trött runt klockan 10 och gick och la mig, somnade direkt och vaknade inte fören 10 i morse. Det var väldigt längesedan jag sov så länge faktiskt, skönt som tusan var det.

Märkte precis att jag svär otroligt mycket i denna blogg, inte alls med meningen.
Men ja, om ni störs av det får ni väl hojta till eller sluta läsa :P

Imorgon kommer premiären av "Veckans Vackraste"
Och jag vet redan vad det är :P
Nyfikna?

Läs morgondagens blogg





HÖRES I MÖRA!!




































"
Någon har gråtit av förtvivlan, kärleken var död"

Kommentarer
Postat av: Cajsa

haha ja det är de verkligen! :D ÄLSKAR dem! ^^

Ska vi bevaka varandra kanske? :) gillar din blog! :) vi verkar ju ha samma smak också! XD hahaha!

2009-05-01 @ 23:50:08
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0