- I've Got My Angel Now -

Hejsan. Inlägg 96.




Mitt 3:e inlägg idag, och också det viktigaste eftersom i detta inlägg kommer jag att visa dagen "Veckans" och även avslöja något. Fast det roliga är att nästa alla som läser detta redan vet om det jag sa berätta. Men för er som inte gör det.
Sedan är det lite så att det blir betydligt lättare för mig att skriva om mitt liv, om ni liksom vet allt.
Eller, ja nästan allt iaf :P
Det är ju inte så att jag tänker berätta om precis varenda detalj om mitt liv här, men nästan.
Jag tänker vara otroligt ärlig från och med denna dag och berätta om i princip allt!

Det kommer också att bli skönt eftersom ni som läser och redan vet om mitt "stora" avslöjande inte alls behöver tänka er för, nej. Ni kan skriva vad ni vill och självklart får ni berätta det för vem ni vill :D

Tills nu har jag varit lite sträng med den här saken, eftersom det är viktigt för mig att berätta det sjäv.
Och för att jag ska kunna berätta det själv krävs det ju liksom att ingen annan hinner före.
Så ja, jg har sagt åt en del att inte berätta det för någon..
Nu har ju inte alla lyssnat, men hehe! Det gör inte supermkt, bara det inte kommer fram till fel person på fel sätt.




Ja, och vad är nu detta för avslöjande?
Jo, det är nämligen såhär.

Jag är gravid, är just nu i veckan 19 plus 4 och är väldigt glad!
Det har varit otroligt svårt att inte skriva om det här, men jag har fått hålla mig tills dess att jag berättat för alla som jag ville berätta det personligen för först.

För er som inte orkar räkna så är jag alltså i månad 4, och ja. Det syns :D
Det är ganska så sjukt, tänk om 5 månader så finns det någon till i min familj.
En liten del av mig, en underbar liten krabat som jag redan älskar på ett sätt jag inte visste fanns.

Jag njuter av varje sekund just nu, mitt förfärliga illamånde har gått över och jag tycker att den lilla kulan som börjar träda fram är väldigt fin, den klär mig på något sätt.
Jag älskar att ligga i sängen på kvällen med musik på och hoppas att du där inne hör mammas favoritmusik.
Jag kan sitta i timmar och vänta på det där lilla fladdret i magen som precis har börjat kännas.
Varje livstecken ifrån dig, gör att mitt hjärta klappar så där extra hårt!

I måndags gjorde jag mitt ultraljud och fick se min lilla bebis för första gången.
Detta var nog det mest fantastiska jag någonsin gjort, det är väldigt svårt att beskriva känslan såhär.
Jag tror att man måste uppleva det för att förstå.
Nu skulle jag kunna sitta här hemma i flera timmar och stirra på korten från ultraljudet.
Längtar halvt ihjäl mig tills du ska komma ut!

Födelsedatum är satt till den 4 oktober, och vi får se hur pass mkt på tiden denna krabat vill vara.

Sedan såklart, såhär nu när det är ute liksom, så vill jag ha in NAMNFÖRSLAG!
Om det är en flicka så ska hon heta Saga, så jag vill behöver bara förslag på pojknamn :D

Jag skulle bli såå glad om ni kom med en massa söta och underbara namnförslag :D


Haha, nu känns det nästan konstigt att ge er Veckans. Men den ska ni såklart ha.
Varje dag :P

VECKANS MINST SNYGGA OUTFIT

Stod designer Blayne Walsh i programmet Project Runway för.
Utmaningen var att skapa en outfit inspirerad av deras stjärntecken och Blaynes var vågen.
Här är resultatet, som kanske inte blev såå bra..



Nå, vad tycks?





HÖRES SENARE ELLER I MÖRA!!








































"Everywhere I'm looking now
I'm surrounded by your embrace
Baby I can see your halo
You know you're my saving grace
You're everything I need and more"

Kommentarer
Postat av: Dessan

Hej!

Gud, jag blev så glad när jag läste detta även om jag redan visste om det! Det är så kul! Krama om dig massor :D

2009-05-07 @ 19:49:16
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/
Postat av: Sandra

sötnöt!



Fast jag visste ju redan :p

Jag är så glad för din skull och även avundsjuk som du redan har hört ;)

*Mamma Anna*



Det var så mysigt o läsa vilken kärlek du har till barnet i magen.



Snart blir du ricktigt tjock;)



kram på dig vännen

2009-05-07 @ 19:54:32
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/
Postat av: Anonym

gratulerar,gud så roligt :) mvh simone

2009-05-08 @ 11:47:54
URL: http://kallamigsulan.blogg.se/
Postat av: charloth

hej du vet va att du måste suta på födsen litte jag vill järna bli "moster" på min födelse dag den 17 oktober tack!

du måste även prata med den om mig och jag kommer att sno henne för jag vet att det är en hon så deså!



love you and the baby!

2009-05-08 @ 18:15:45
URL: http://sleepingangels.blogg.se/
Postat av: Linda

<3 KURT! Höhöhöhöhöh.

2009-05-08 @ 23:27:08
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Malin Nilsson

Gratulerar.



Har sett den underbara bilden, hoppas att hon/han får de blå ögonen :)



Jag kommer att återkomma med namn.

2009-05-12 @ 09:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0