- I Need To Be Found -

Helllååå! Inlägg 90.



Sitter vid the dator igen, och bloggar.
Har inte så mkt att göra och det är egentligen därför jag är här igen.
Hehe, satt och tänkte på en sak när jag läste lite bloggar.

De som är mest aktiva på sina bloggar skriver ofta väldigt korta inlägg.
Är det bara för att få in så många inlägg som möjligt?

Jag skulle gärna vara med på listan över mest aktiva, men jag har inga planer på at dela upp mina dagliga inlägg på 10 st bara för att hamna där liksom.. Hmm, fast. Undrar hur länge man måste göra så?
Hur många dagar det krävs av ett evigt bloggande för att hamna där.
Egentligen skulle man testa, fast jag har nog inte orken.
Får la se vad som händer :P



Uscha, jag satt här och läste lite, som jag redan nämt.
Och läste något som fick mig sådär väldigt ledsen igen, samma känsla, samma sak.
Varje jävla gång!
Jag bara önskar att det försvann. Men, det känns lite, om än bara yttepytte lite lättare just nu.
För jag har något vackert.
Något vackert som ingen eller inget kan bli vackrare än.
Aldrig.

Och ingen kan ta det vackra ifrån mig, nej. Ingen eller inget.
Underbart.

Får vänta tills det vackra tar över all min uppmärksamhet, då kanske den här skitkänslan försvinner!
För jag vill inte ha den, jag är redo att lämna över den till första bästa pucko som tar den ifrån mig.
Varsågod, ta för er. För detta finns det massor av!




Ännu ett mystiskt och bedrövligt inlägg av Anna, the one.





HÖRES I MÖRA!!



























"Nothing compares to you"

Kommentarer
Postat av: Dessan

Hjääälp mig nu Anna! Vad heter ditt photoshop du använder? Antingen får jag försöka ladda ner det eller så får du typ lägga över det till våran dator nån gång ;D Jag blir tokig. Jag laddade ju ner med sedan visade det sig att det bara var 30 dagars prov. Men du som är smart kan visa mig =) kram



btw, jag diggar din blogg ;) Jag läser den jämt :)

2009-05-05 @ 00:15:16
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/
Postat av: Sandra

jag lovar dig att den otäcka känslan kommer försvinna - senast i slutet av detta år!

Du är en stark och underbar människa - det är du värd!

2009-05-05 @ 08:44:44
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/
Postat av: Dessan

Tack så mycket, jag ska försöka göra som du säger! Tack så jätte mycket för hjälpen! Ja, jag tycker det är jättebra att datorn fungerar igen, det är så trist att inte ha någon dator! haha kram

2009-05-05 @ 14:38:32
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0