- I Can See Your Halo -

Hejsan - Inlägg 98.


Tänkte blogga lite till idag, fast jag har ingen riktig aning om vad jag ska skriva om.
Tänkte faktiskt nu på riktigt starta photoshop och fixa med lite saker. Ska göra lite småsaker till Carina, eller tjaa provgöra saker bara för att det är så kul! Och sedan så ska jag göra lite saker med mina hundisar på!
Känner mig faktiskt supersugen på att fixa lite!
Hehe, säg den dag jag inte gör det?
Det skulle vara väldigt få dagar.


Just nu känner jag mig sådär jäkla fundersam. Jag vet inte vad jag vill eller vart jag står.
Hmm, men ja. Tror att jag hela tiden gör det svårare för mig själv än vad det egentligen är.
Jag har en förmåga att göra på det viset, fast jag vet ju att det är dumt.
Men jag vet ju inte när jag gör det svårare att jag gör det, nej för det kommer jag ju på efter att jag redan ställt till det.
Som sagt, Anna i ett nötskal.

Men vi får se, det är nog bäst såhär.


Nu ska jag photoshopa och fixa med hundarnas hemsida.
kolla in den och lämna ett tassavtryck.

www.bbasic.webs.com






HÖRES SENARE ELLER I MÖRA!!







































"Hit Me Like a Ray Of Light"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0