- For The Record -

Helloooooo - Inlägg 131.



Skriver kort på begäran från Lotta, hon vill bara hälsa till alla att hon hatar en viss person.
Vet inte om jag vill gå ut med namn, men vi hatar båda två denna vidriga person!
Det är nästan så att jag inte förstår hur hennes föräldrar ens kan gilla henne....

Uscha, det var elakt skrivet.
Men denna person ligger inte högt på min eller Lottas lista över trevliga personer och jag bryr mig inte om någon blir sur över att jag skriver på det där viset. Det rör mig inte i ryggen.

Och till er som tycker att vi inte ska snacka skit och vara ärlig med denna person istället för att bara skriva ut det i bloggen vill jag bara säga att hon redan vet hur vi känner.
Hon vet det mycket väl.


Såg ni att jag bytte banner? Byta tillbaks?
Säg till vad ni tycker för tusan!


HÖRES I MÖRA!!










































"Damn I love you"

Kommentarer
Postat av: Dessan

Hey! Den där bannern var faktiskt jättefin, tycker i alla fall jag ;p Kramisar



du förresten, hör av diiiig! ;D Bara 4 dagar kvar

2009-05-31 @ 23:34:09
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/
Postat av: Sandra

du, det är DIN blogg, du får skriva precis vad du vill o tycker o tänker!

Passar det inte personen så behöver den/det inte läsa!

2009-06-02 @ 10:31:59
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0