- Everything But You -

Hejsan - Inlägg 125.



Är här igen! Visst blir ni glada?
Hehe, ja vad ska jag skriva om idag då? Jag känner att det är ungefär samma sinnesstämning idag som jag hade igår, så egentligen har jag inte så mycket att skriva. Det känns som om det bara blir dravel.
Nej, jag ska berätta om vad jag ska göra idag istället!

Jag ska, mina kära vänner åka till Kramfors och hälsa på Sara, eller jo.
Framför allt Sara. Ingen annan i klassen får ta illa upp, men det är faktiskt Sara jag har saknat allra mest..
Ja, förutom Sandra då, men hon är ju i det där jäkla landet, långt långt borta!

Nej, det ska bli jättekul att äntligen, efter ett flertal månader få träffa Sara igen.
Jag har varit på väg väldigt länge nu men inte kunnat ta mig upp, en så äntligen!


Ja, jag vet inte jag.. Har jag så mkt mer att tilläga just nu?
Nej, tror inte det.


Lämnar er med en låt som betyder väldigt mycket för mig just nu.
Åter igen, denna smärta som jag bara vill spola ner i toaletten.








VI HÖRES SENARE ELLER I MÖRA!!








































"We had something that I've been missing"


Kommentarer
Postat av: Sandra

åhhh vad du är söt älskade vännen :)



Du får ge alla underbara människor en stor kram från mig!

Saknar denna underbara tid som vi hade på Hola :(



2009-05-28 @ 16:01:58
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0