- Elit -

Hej - Inlägg 128.


Snabbt inlägg. Bara för att ha någon form av bevis, och sedan se hur rätt jag hade.
Dessa hästar går vidare efte försök 1 i Elitloppet 2009 - Triton Sund, Russel November, Scarlets Aino och Offshore Dream.
Dessa hästar går vidare i försök 2 - Buck I St Pat, Commander Crowe, Nimrod Borelis och Igor Font.


Min vinnare före försöken är Buck I St Pat.



Vidare i Försök 1 Kl 15:24
Triton Sund
Scarlets Aino
Offshore Dream
Sahara Dynamite

Min kommentar´: Är lite besviken att jag inte gick mer på magkänsla då jag faktikt valde bort Sahara Dynamite för att istället satsa på Russel November. Men 3 rätt av 4 är ju bra!

Vidare i försök 2 kl 15:27
Jaded
Torvald Palema
Igor Front
Nimrod Borelis

Min kommentar: 2 rätt av 4:a. Buck I St Pat försvann tidigt, och var helt chanslös idag. Vad gick snett?
Är imponerad av våra svenska hästar och hoppas såklart på blågul seger i år!

Min vinnare efter försöken kl 15:28

Gud så svårt, men jag säger Scarlets Aino.
Antaglgen helt fel ute, men häste ser bra ut och kan verkligen flytta på sig!
Annrs tippar jag Igor Front, Torval Palema eller Jaded.





HÖRES SNART!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0