- Dressed For Success -

Helloooo!  Inlägg 114



Tillbaka från en händelserik promenad med dogsen, då 1 sprang bort och jag fick faktiskt börja gå hem utan honom!
Det var ingen av mina dogs, utan morsans beardis som bestämde sig förr att gå på egen promenad i skogen..
Jag var inte glad, inte ett jävla dugg faktiskt!
Blir så arg då han gör på det där viset, det har hänt för men då har jag hittat honom efter en stund och bara tagit med honom hem. Men nu så hann jag hem med resten av gänget och gick sedan tillbaka för att leta efter honom då han kom och mötte mig efter bara en kort bit!

Då frågade jag argt vart han hade varit och sa åt honom att pallra sig hem illa kvickt vilket han också gjorde.

Annars hade vi en lugn promenad, det var riktigt mysigt.
Det regnade lite, men solens sista strålar värmde lite i början av promenaden.
Supermysigt!

Vi gick till ängen där jag faktiskt sprang en hel del för att få dem att springa runt :D
Hehe, sedan gick vi in i skogen igen och traskade till sandgropen.



Nu hade jag tänkt att bjuda på lite kläder, skor och annat snyggt jag hittat idag!











Ser ni något ni gillar?
Det gör jag :P




VECKANS SNYGGASTE OUTFIT

Blir denna vecka en underbar kreation ifrån Dolce&Gabbanas
höstkollektion 2009.
Även de supersnygga skorna är från Dolce&Gabbana

Jag blev kär!










HÖRES I MÖRA!!






































"If the world stopped turning, I still be allright"

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vill också ha hund.... fast jag får nog vänta lite tills plånboken tillåter det ;)

O sen skulle nog inte min katt bli så glad ;p



mysigt med skogsprommenader!



ha en fin dag gumman

2009-05-20 @ 07:58:59
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0