- Dream A Dream -

HejHopp - Inlägg 117.


Jag skriver lite blogg. Jo, det är sant! Faktiskt.
Eftersom jag typ aldrig skriver några inlägg måste ni vara enormt chockade över detta inlägg som bara så plötsligt dyker upp såhär!
Nej, men skämt åsido, idag har inläggen inte varit täta.. Såg när jag loggade in att gårdagens kvällsinlägg inte var puclicerat vilket fick mig att bli lite häpen! Var jag så trött igår kväll?

Vet inte, men det är nu iaf publicerat och finns att läsa nedanför detta inlägg.
Jag rekommenderar faktiskt att ni läser det, eftersom jag faktiskt var lite vuxen i det!
Så det så!

Idag har jag inte gjort så mkt, var i skogen med the dogs på förmiddagen efter att jag sovit på tok för länge.
Vaknade ur en helsjuk dröm av att telefonen ringde och blev livrädd!
Haha, bara flög upp och kollade vem det var, tryckte på ljudlös eftersom jag endå inte kan svara inomhus hos Pia och väckte upp alla mina änglar. Sedan tog de en morgonkiss stund och jag packade väskan!
Efter det så tvingade jag i mig frukost trots att jag mådde skit illa, och gick sedan till skogen.
Idag så kastade vi pinne på ängen och Milton var såå glad!
Det är inte så jättte ofta vi kastar pinne, eftersom jag inte vill stressa upp de små liven så mkt, det blir lätt hetsigt om man kastar pinne när 6 hundar är med.
Men iaf, idag så kastade vi lite och det gick superbra, Milton är ju så duktig på att hämta och sedan lämna pinnen igen.
Vi har ju tränat inför den kommande lydnadskarriären!

Jo, sedan fick de rusa av sig i skogen en stund innan vi gick hem och packade in oss i bilen.
Vi åkte nämligen till Nisse idag, och i helgen kanske det blir Österbybruk och utställning om vi kan få fram pengar..
Hoppas, hoppas!

Annars bli jag ledsen ju!



Ja, vad ska jag nu skriva om?

Idag såg jag klar säsong 5 av Desperate Housewives!
Hehe, hatade den sista scenen i sista avsnittet! Varför ska de alltid fucka med tittarna?

Det är precis som om de bara måste.. Åhh, när kommer säsong 6 då?
Snart? Skulle inte tro det va!
Blir så less, vill ju se nu, nu, nu!!!

Menmen, vad göra?



Pratade med min underbara vackra Lotta idag
.
Blir så ledsen när livet inte kan ge henne en vettig chans.. För om det är någon som förtjänar det bästa så är det hon!
Jag tycker så otroligt mycket om henne, hon har verkligen varit den som ställt upp till 100 % hela tiden och vi kan prata om allt.
Hon får mig alltid att skratta och är den som har tyckt att det är roligast med bebisen i min mage (förutom pappan då, såklart). Vi är samma sorts människor, och fungerar väldigt lika vilket gör att vi inte dömer den andra så lätt.

Nej, jag och Lotta kommer alltid att vara de bästaste vänner!
ÄLSKAR DIG MASSOR MIN VACKRA VÄN!


VÅR LÅT, BABY!
AnnaHjärtaLotta <3







VECKANS MINST SNYGGA OUTFIT

Vet inte vem som bär det eller hur hon tänkte..






P.s detta inlägg skulle ha kommit ut på torsdag kväll.

HÖRES SENARE ELLER I MÖRA!!
















































"Sometimes life breaks in mysterious ways"



Premunera på min blogg via bloglovin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0