- Don't Let Me Get Me -

Hejsan - Inlägg 92.


Hej, igen!
Nu har ni väl längtat efter mig? Jag som inte har skrivit på fleraaa timmar!
Under dessa timmar då ni era stackare har fått vara utan ett nytt inlägg, har jag inte gjort så väldigt mycket.
Eller jag har jobbat, jo duktiga jag har faktiskt ansträng mig lite idag.

Jag ska få hjälpa Pia på hennes jobb nu i sommar, tjäna lite extra pengar och så.
Perfekt, tycker både jag och Pia.
Hon får jobba mindre i sommar och jag får underbara pengar!
Hihi, jag vet precis vad jag ska göra med dem.
Men det säger jag inte!
Hihi, men jag lovar! Det kommer, håll ut bara.. Håll ut!

Vet ni vad jag inte har gjort? Som jag sa att jag skulle göra.
Jag har inte sett avsnitt 21 av Desperate Housewives ännu.
Det är skamligt, jag skulle ju göra det förut.. Men då blev datorn upptagen hela tiden så det blev som aldrig av.
Får se om jag lyckas bättre efter att detta inlägg är klart.


Igår kväll när jag gick och la mig så zappade jag runt på kanalerna och fastnade på Canal Plus ena filmkanal där de visade den underbara filmen "Juno". Jag har redan sett denna film ett flertal gånger men blir aldrig aldrig less på den.
Har någon sett den?
Vad tycker ni om den?

För er som inte sett den ännu, så är den ett hett tips!
Jag bara älskar den, det är en varm och härlig film som berör.
Den handlar om 16-åriga Juno som blir gravid efter att hon haft sex med sin bästa vän Paulie Bleeker, hon bestämmer sig för att föda barnet och adoptera bort det till de perfekta föräldrarna, vilket visar sig vara lättare sagt än gjort.

Juno spelas av den underbara Ellen Page (Hard Candy, X.Men m.m) som gör rollen briljerande bra.
Även Jennifer Garner( Daredevil, Elekta, The Kingdom m.m) gör en otrolig rollprestation som den förväntansfulla adoptivmamman Vanessa.
En av de bästa rollerna i filmen står Allison Janney (Hitta nemo, Hairspray, American Beauty m.m) för, hon spelar Junos något speciella styvmamma.


Får ni chansen så se denna film!



VECKANS SNYGGASTE OUTFIT



Bärs av den vackra Anne Hathaway, på den årliga MET-Galan i New York.
Klänningen är designad av Marc Jacobs.




HÖRES I MÖRA!!




































"You're the only one that I want"

Kommentarer
Postat av: Dessan

vad roligt att du ska få jobba, vad är det för jobb?:) Kram!

2009-05-05 @ 23:23:19
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/
Postat av: Sandra

Då ska jag kolla om jag kan hitta den filmen, tack för ide´n :)



Vad gött att du hittat något att göra under sommaren, och pengar är aldrig fel o få ;)

Vad är det för jobb?



ha en fin dag.



kraaam

2009-05-06 @ 08:27:29
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/
Postat av: Maria

Fy vilken ful klänning:/ ser ju ut som en lila sopsäck med en rosett av nått slag :P haha

2009-05-06 @ 09:02:47
URL: http://kingzize.blogg.se/
Postat av: Alex

JUNO ÄR KUUUNG! :D En av mina favoritfilmer ^^ Trodde du hade sett den redan ;P Hehe. Saknar dig! Pöss!

2009-05-07 @ 11:54:00
URL: http://dekanmi.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0