- Den Sången Hörs Ibland -

Hejsan - Inlägg 94




Sitter en liten stund vid datorn, har precis gjort klar min banner men ska inte riktigt ladda
upp den ännu. Vill göra ett par till så att jag får se vilken som blir snyggast.  Man kan ju inte bara ta den första bästa!
Jag kommer att ladda upp bannern till mitt sista inlägg för dagen, så ni får
hålla koll då. För er som vill se den alltså. Fast det vill ni väl alla! Hehe!
Om ni har några tips på färger som skulle passa till bloggen är det bara att hojta till, alla tips är varmt välkommna!
Just nu kör jag med den underbara färgen rosa, men skulle kunna byta om det finns förslag på andra färger..
Hmm, fick nog just 1 ide! Ska se vad det går att göra :D
Satt en stund igår och laddade ner nya Typsnitt till mitt photoshop, hittade en del fina. Ska idag leta efter fler.
Tänkte också försöka hitta fler coola penslar!

Vad less jag blev nu! Hittade en massa snygga penslar som jag tänkte ladda ner, men inte gick det heller!
Ska undersöka vad felet är.. Hmm.
Tillbaks och betydligt nöjdare, jag hittade felet även om det var ett konstigt fel. Men, jaja!
Nu rullar de snygga penslarna in för fullt! Ska snart testa dem lite, men först måste jag hitta fler!!
Jag har nu tagit hem sjukt mkt penslar och min låtsaspappa kommer att bli arg eftersom det tar plats på daorn, men vad gör man inte för konsten? Hehe, nu måste det letasfram mer typsnitt. Tycker att det är lite svårt att hitta sådär riktigt snygga stilar, de flesta blir inte liks snygga som man trodde att de skulle bli. Menmen, det är ju bara att leta och leta tills man blir ritigt nöjd, och sedan så är det ju faktiskt så att ena stilen inte passar till en del saker men passar utmärkt till nästa sak! Så det är bra med många, och inga är onödiga :D

Nej, jag ska nog ägna mig helt åt photoshopandet och återkomma senare.






HÖRES SENARE ELLER I MÖRA!!




































"Us against the world"

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha, du söta lilla konstnär ;)

2009-05-07 @ 15:34:15
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0