- Back Again -

Hello - Inlägg 129.




Är nu här för att ge er dagen "riktiga" inlägg, dagens tidigare inlägg var mest bara för att kunna skriva ner vad jag trodde att resultatet i Elitloppet 2009 skulle bli. Gissade otroligt våghalsigt på vinst för Scarlets Aino, som tyvärr inte räckte till i år.
Men, lite nöjd är jag över att jag faktiskt också lyckades ta med de hästar som slutade 1:a och 2:a, fast jag nämnde de två senare. Men endå! Det är inte illa pinkat :P
Nu känns det lite trist, årets svenska travhändelse är över och kvar är bara väntan på Sundsvall Open Trot som körs här på Bergsåker här i augusti. Denna dag kommer jag INTE att missa utan kommer att vara på plats för att se loppet.
Jag hoppas på bra hästar och skulle gärna se Sahara Dynamite, Jaded, Torvald Palema & Triton Sund där.
Det finns såklart fler svenska, och utländska bra hästar man gärna vill se. Men det är bara att vänta!

Jahapp, vad skulle jag skriva om idag då?
Jag har hittat en sån mysig väg/stig att promenera med hundarna på.
Det är nog inte så många som går där, så jag vågar ha hundarna lösa hela tiden utan att oroa mig för att möta andra hundar. De mesta av stigen ligger i skuggan, och därför kan man gå där även om solen skiner väldigt starkt.
Vädret dessa dagar har ju varit underbart! Men för mina älskade vovvar blir det lite jobbigt med den stekande solen.
Skulle just nu kuna döda för en riktig kamera och ta en massa vackra sommarbilder!

Alla färger just nu är så intensiva och matchar hundarnas färger så vackert.
Ja, fy fan om jag hade en kamera!



I mitt senate inlägg så berättade jag aldrig att jag var ut på krogen med Alex!
Har inte varit ut sedan helgen efter att jag fick reda på att jag var med barn.
Självklart, för er som föddes utan hjärna vill jag påpeka att jag SÅKLART INTE dricker.

Men iaf, det var jättekul att hitta på något, få komma ut och se lte folk. Snacka skit och bara vara mig själv.
Vi hade så otroligt roligt åt en speciell sak, som ja. Jag vill inte skriva vad, eftersom man aldrig vet vilka som läser.
Men Alex, du vet vad jag menar! Vad hände sedan liksom? :P
Se fram emot fler roliga kvällar med mina kära vänner denna sommar!


Sitter just nu och är så ivrig och bara längtar tills i möra, eftersom Lotta då kommer ner!
Det ska bli så jävla skönt att ha henne på "hemmaplan" liksom, en vän som jag bara kan sticka till när jag vill.
Jag har saknat henne så mycket under de här månaderna när hon blev kvar i Kramis.
Äntligen, äntligen, äntligen!!
Sedan så ska jag bara vänta på att Sophia och Peder tar sitt förnuft till fånga och också flyttar hem.
Inte fan kan man bo i Kramfors heller!
Äsch, vi får se. Men jag blir INTE glad om de 2 blir kvar däruppe.
Inte glad alls.. För min Sophia ska ju inte bo där. Hon ska bo här, med sina vänner och familj.
Jo, jag vill det och så ska det bli.
Se upp, Peder. Jag tänker tvinga er att flytta.



I möra ska jag såklart träffa upp Lotta och Anders på stan när de kommer ner, och så ska vi gå och äta.
Hoppas på strålande väder så att vi kan sitta vid ån och käka våra subway mackor i den sköna solen.
Jag ska fara in en stund innan de kommer och traska runt en stund på stan och kika på skor och kläder!
Kanske till och med köper en glass och bara njuter av sommaren.

Nej, allt prat om Lotta påminner mig om att jag faktiskt ska ringa henne.
Ska nog baka kladdkaka också.. Känner mig sugen!





HÖRES I MÖRA!!












































"It's the good times that makes it hurt"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0