- Always With Me -

Hello - Inlägg 118



Vad ni göra?
Själv så göra jag ingenting typ, matar Lottas bimbosar ochhjälper dem att levla upp.
Eller ja, det är ju ett litet tag kvar, men jag jobbar på!

Hmm, vet ju inte hur mkt jag får göra så det är lite svårt, men jag ska fråga henne!

Jo, hmm. Dagen har ju inte gått så långt ännu.
Så jag kan inte riktigt berätta om vad jag gjort, eftersom jag inte har hunnit göra något! Har ännu bara varit ut med hundarna, gett dem mat, bäddat sängen och sedan suttit här.
Här vid datorn har jag hållt på att skriva ett inlägg, detta inlägg i ca 1 timme.
Inget ovanligt, eftersom jag aldrig kan göra en sak i taget. Jag måste hela tiden kika på annat, byta musik som jag lyssnar på och göra andra onödiga saker.

Så jo, varje inlägg tar sin lilla tid.



Just nu är jag lte less över att det inte finns något photoshop här.. Det suger väldigt väldigt mycket!
Jag som älskar photoshop ju.. Vill göra en ny banner nu!
Men, vad göra?

Jag får bita ihop lite och vänta på att photoshop kommer till mig :D

Äsch, jag har inget att skriva om.. Vet inte alls vad jag ska skriva.
Det är tomt i huvudet på mig just nu.

Vi



HÖRES SENARE ELLER I MÖRA!!




















































"My life would suck without you"


Premunera på min blogg via bloglovin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0