- To Short -

Hej - Hastigt inlägg 139.



Har inte tid att blogga, så varför bloggar jag?
Ska möta Sophia på Ica, och sedan ska jag med henne och Vicky på någon fest.
Vet inte alls vad det är, men det är bara en bit härifrån som om det verkar vara tok kan jag bara gå hem.
Fast det är klart, Vickys vänner brukar vara reko!

Ville bara skriva ett kort inlägg ifall att jag inte orkar när jag kommer hem.
Känns så fel att bara ge er ett inlägg, som dessutom är sketakort idag.
Så då jag skriver ett kort till!


Ska dra nu men vi..

För alla idioter där ute.
JAG DRICKER INTE!




HÖRES I SENARE ELLER I MÖRA!!





































"Please don't miss me"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0