- She's Back Again -

Hejsan - Inlägg 134





Ger er ett inlägg från en trött Anna, jag tänkte bara uppdatera lite snabbt innan jag går och lägger mig.
Idag har jag varit med Sophia som just nu befinner sig i Sundsvall hemma hos Vicky.
Vi snackade lite skit och städade, jag diskade och lyckades skära mig i fingret. Inte som andra människor som skär sig i fingrarna när de skär saker. Utan när jag diskar..
 Otroligt klantigt.. Men såå jag!


I möra ska jag dit en sväng till men tar då med mig hundarna, så slipper jag stressa hem för att rasta dem efter bara ett litet tag. Vi ska ta en promenad ner till stan och möta upp Sigge och Sophia, sedan ska vi dra vidare upp till Vickys boning. Får se om Milton och Sigge blir sura på varandra som vanligt då de varit ifrån varandra under en tid.
Det är precis som om det liksom skäller på varandra oh ifrågasätter vart den andra har varit.
SDe är hur söta som helst och blir snabbt som attan vänner igen. Men lite sura får de ju lov att vara.
En stund iaf.

Vet int eriktigt vad jag ska skriva om, eller rättare sagt. Jag är så jävla trött att jag nog får be om att få återkomma i möra istället med ny energi.. Måste faktiskt ta upp min otroliga trötthet med barnmorskan, kanske har jag dåligt järnvärde?
Alla säger att tröttheten brukar bli mindre efter ett tag men min tycks bli värre.. Aja, ska ju snart dit på besök så då ska jag höra efter. Kommer ju endå att ta prover då så. Då ser de ju direkt om något värde har blivit sämre.
Vi får höras i möra, för nu ska vovvarna nattrastas och jag läggas i sängen!




HÖRES I MÖRA!!








































"I live my life for the simple things"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0