- Out Of Order -

Hejsan - Inlägg 153.




Hejsan, loggade in en snabbis för att berätta att jag nu inte kommer att kunna blogga då jag blir datorlös. Jo, jag vet!
Det kommer att vara så enormt tråkigt för er att inte kunna läsa om mitt mycket intressanta liv. Speciellt nu när mitt liv faktiskt börjar bli intressent, jag göt ju faktiskt något nu på dagarna. Men som sagt, just nu är jag sjukt stressad och får återkomma senare när jag inte har så bråttom.

Ska ge er ett riktigt lååångt inlägg så fort jag har dator och tid!


GLAD MIDSOMMAR TILL ALLA!






HÖRES SENARE!













































"Feel the sun shine"

Kommentarer
Postat av: Dessan

ja det hoppas jag :D Kram

2009-06-18 @ 20:08:27
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/
Postat av: Sandra

naaaaj!!! Vad nu detta? Varför blir du datorlös? :(

Jag som tycker om o läsa din blogg... när kan du blogga igen då?



Trevlig midsommar på dig vännen.



kraaam

2009-06-19 @ 09:16:24
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/
Postat av: A

Vet inte hur jag ska få tag på dig min telefon är trasig som du vet. jag är ju typ hemma varje dag nu efter jobbet och väntar på att du ska kliva in, aja måste gå saknar dig

2009-06-24 @ 19:05:09
Postat av: Linda

Jag saknar ju dig nu bejb. Jag tycker du ska ge mig ditt nummer på nytt för jag har tappat bort det när jag bytte mobil =(

2009-06-26 @ 10:09:24
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0