- Ohhh Yes -

Hellå - Inlägg 136.


Tänkte att jag skulle vara snäll och förmiddagsblogga lite så här är jag nu!
Vad ska ni göra idag då? Själv så ska jag byta lite hundar.
Tar med mig Pirelli och Jessie till Carina och går därifrån med Space och Dregen.
Gud vad jag kommer att sakna mina flickor, och jag tror självklart att Carina kommer att sakna sina pojkar, men eftersom min Jessie löper och jag har 3 st hanar här hemma blir det enklast om hon åker dit till Carina under sitt löp och att jag har hennes pojkar med mig då hennes ena tik också löper.
Då blir det värsta grabbligan här och hemma hos Carina blir det bara flickor!
Mysigt värre. Självklart så kan jag hälsa på mina sötnötar, Carina bor ju inte så långt bort direkt.
Hehe, fast egentligen är ju inte Pirelli min.. Hon är ju Carinas vovve! Men äsch.
Jag har snott henne :D

Sedan så ville Maria att jag skulle komma dit och hälsa på lite och det vore riktigt skoj, ska se hur dagen ser ut först bara. Jag ska ju som jag nämde till Carina, och sedan ville väl Lotta träffas en stund.
Känns som om jag är poppis just nu! Hehe, härligt härligt.

Upptäckte en ask för en stund sedan. När jag lutar mig bakåt i stolen eller soffan, eller vart jag nu sitter så sparkar bebisen mer. Vet inte om det beror på att den får mer uttrymme att spraka på eller om det bara råkar vara en tillfällighet.
Någon som vet?

Äsch, nu ska jag nog sluta att skriva för denna gång och göra något med mitt liv.
Hmm. Ja iaf.



VI HÖRES SENARE ELLER I MÖRA!!



































"Making Magic"


Kommentarer
Postat av: Dessan

Åh, kan man känna sparkarna utanpå nu med? eller är det bara du som kan känna det? :)

2009-06-06 @ 17:29:36
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0