- I Won't Forgive You Twice -

Hej. Inlägg 148.





Tänkte ge er ett inlägg nu direkt på morgonen idag, eftersom jag endå inte har något bättre för mig.
Jag har varit vaken ett tag, gick aldrig och la mig efter att jag var ut på vovvarnas morgonrunda vid 7.
I vanliga fall så brukar jag bara ta ut dem på morgon promis, och sedan ramla ner i sängen för en timme till eller så.
Men inte idag. Nej, och vet ni varför?

Jag satte mig här istället för att kolla något och blev kvar.
Idag är det en dålig dag. En sån där dag då jag bara vill sitta i ett hörn.
Jag vet att någon döljer någonting för mig. Jag är inte blind och döv.
Visste inte att jag skulle bry mig såhär mycket eller bli såhär sårad, men det blir jag.
Jag vet inte, jag har ingen aning.
Jag känner bara att det får vara nog. Inget mer skit, inget mer som kan få mig att må dåligt.
Jag tror att det är dags att ta tag i detta och få det att bli till det bästa.
Men åk iväg och gör det som kommer att göras. Jag kommer inte att finnas kvar igenom vad som helst.
Den enda positiva saken med att jag blivit smått känslokall är att jag bara kan kliva ur saker.
Jag kan lämna det och gå, i princip när som helst.
Kunde jag överleva förlusten av vacker, ja då kan ja överleva detta.
Det känns skönt att ärligt kunna säga att jag har slutat att ta skit, det är underbart.
Jag har insett att jag faktiskt är värd än så. Även om det är en lång bit kvar tills jag kan inse att jag är värd det bästa så har jag fakiskt insett att jag är värd mer än skit.  Det är alla.


Jag skulle kunna gå in i det vanliga "varför jag?", men gör det inte denna gång.
Jag vägrar att bli ett offer, jag vägrar att känna mig så igen.
Den här gången kommer jag att se det med andra ögon, jag kommer att välja den väg som ger mig mest glädje.
Ännu har jag inget underlag för det jag misstänker, men efter denna helg borde jag veta.
Jo, för om det ska hända kommer det att hända nu. Och jag kommer att veta.










.HÖRES SENARE ELLER I MÖRA.














































"Give me just a little room to breathe"






Kommentarer
Postat av: Sandra

STARK - det är det rätta ordet till vad du är. Du är en underbar människa, med mycket energi och skratt - du är mer värd än guld.

Att du har insett att du är mer värd än skit - du har kommit långt. men vägen är lång och det kommer att komma många korsningar och krokar - men stå på dig!

Jag finns här <3

2009-06-12 @ 23:38:55
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0