- Långa Nätter -

Hej Hopp - Inlägg 137.



Vet inte alls varför jag ska blogga igen, jag hade nog något att skriva om innan jag bestämde mig och faktiskt började genomföra iden. Just nu verkar detta ha smitit ifrån min hjärna och jag sitter här nollställd.
Jag vet verkligen att det var något som jag ville skriva om. Jag vet det.
Men eftersom jag inte minns så får jag väl la skriva om någonting annat.

Sitter och läser igenom mina äldre inlägg och skratt bländas med ledsna miner.
Ser verkligen att mitt liv varit som en jäkla berg och dalbana, jag har mått piss den största delen av tiden och bara velat hitta en väg ur det. Jag vill inte påstå att jag har hittat en väg ur det där måendet, men jag mår endå bättre.
Tror att det till stor del beror på mitt barn som är på väg, jag är så otroligt lycklig över det.
Ja, jag vet inte. Just nu känns livet lite enklare och jag uppskattar det så mycket, eftersom alla de dagarna när jag mått så dåligt har varit väligt jobbiga. Det är så skönt att slippa känna så allt för ofta.
Blir lite fundersam över hur olika man kan tänka från dag till dag eller vecka till vecka.


Jag hittade ett inlägg där jag var otroligt bitter och cynisk.
Tror att det var inlägg 31.

Skrev där att jag aldrig tänkte skaffa barn. Och se på mig nu! Sitter här och är så glad över att jag ska få barn.
Men då ville jag inte utsätta ett barn för denna hemska  värld. Så illa var det då.
Jag läste också mitt inlägg från nyårsafton, och blir som alldeles.. Ja, vad blir jag?
Chockad, eller ja. Jag tänker att oj, om du bara visste!
Srev där att jag får se vad 2009 har att erbjuda och vad som kommer att hända.
Trodde aldrig att jag skulle bli mamma!
Det är sjukt hur fort saker kan ändra sig, från ena dagen till andra. Både till det positiva och det negativa.
Man vet aldrig vad som ska hända.



Äsch, jag får fan sluta att skriva nu! Måste äta och sedan dra iväg till staden.




HÖRES SENARE ELLER I MÖRA!!










































"Jag vill dela mitt liv med dig"

Kommentarer
Postat av: Linda

Awwwe gumman. Vill bara att du ska må bra ju!

2009-06-05 @ 20:44:24
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det är rätt intressant o kolla vad man kände och hur man tänkte för bara några månader sedan - för två månader sedan tänkte man inte alls som man tänker idag.



Det är både nyttigt o roligt o se hur saker o ting kan ändra sig - inom så kort tid!



Men man måste försöka släpp det förra o leva framåt!



Kram

2009-06-05 @ 22:56:36
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0