- Lalala Life Is Wonderful -

Hej - Inlägg 138



Skriver lite då och då under tiden medan jag kikar på Chuck.
Jag håller på att se säsong 2 utav den underbara serien som jag tyvärr missade då det gick på TV.
Började att se säsong 1 när jag bodde i Norrtälje, då gick det på 3:an.
Men sedan så flyttade jag därifrån och, ja. Jag slutade helt enkelt att se det.
Men nu jäklar! Jag har sett 10 avsnitt sedan igår kväll och jag tänkte se klart hela säsongen idag.

Så idag ursäktar jag mig och är smått frånvarande. Men inlägg kommer att komma under dagen.
Jag har en tendens att bli lite trött i ögonen emellanåt och då bloggar jag lite istället.



HÖRES SENSRE ELLER I MÖRA!!














































"A part of me will always love you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0