- Kicking And Screaming -

Hello - Inlägg 145.



Ramlar in med ett kort inlägg bara för att jag ville berätta något!
Jag låg i soffan förut och kollade på film (Marley & Me) och då kände jag hur det sparkade hej vilt inne i magen.
Bestämde mig för att kika och se om det kanske, kanske kunde synas utanpå.. Och hör och häpna! Det gjorde det!
Inte sådär att man såg att det var en fot eller hand, men man liksom såg hur det slogs till från insidan!
Hur häftigt som helst. Nu kommer jag antagligen att få springa runt och visa magen så att alla kan få se och känna hur den lilla sparkar runt, men det är faktiskt helt lugnt.
Jag har faktiskt känt hur sprkarna har blivit starkare med tiden, och så smått börjat undra om det inte borde synas eller kännas utanpå snart. Och nu så gör det det.
Riktigt häftigt. Det var så att jag låg där i soffan och snyftade lite.
Tänk vad den lilla gör sig "hörd"!
Snart är det dags att komma ut.. Bara sommaren kvar.
Den som väntar på något gott...



Sedan till filmen jag såg, Marley and Me.
Vet inte om jag ska rekommendera den till hundägare eller inte.
Den var underbar, en riktig gråtfilm. Jag grät vid ett flertal tillfällen och skrattade som en galning vid vissa.
Filmen är baserad på en sann bok och är verkligen värd att se flera gånger.
Men som sagt. Hundmänniskor, ni får själv välja om ni vill se den.

Tror att man måste gilla djur, alt ha djur för att kunna relatera till filmen.
Jag som galen hundmänniska kunde verkligen ta till mig filmen och förstod slutorden till fullo.

"En hund behöver inte fina bilar, stora hus eller designerkläder.
En vattendränkt pinne räcker.
De bryr sig inte om du är rik, fattig, klipsk, trög, smart eller dum.
Ge honom ditt hjärta, och han ger dig sitt.
Hur många människor kan man säga det om?
Hur många får en att känna sig speciell?
Hur många männsiskor kan få dig att känna dig märkvärdig?"






Nu måste jag bara läsa boken, som jag kan lova er är mkt bättre!






Milton and Me.


Milton & Me




HÖRES SENARE ELLER I MÖRA!!








































"Jag kan hålla dig varm"

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: hihi jaaa jag älskar den ;D



Ska vi lägga till varandra på bloglovin ? :)

Lägg till mig så lägger jag till dig ;D

2009-06-11 @ 00:35:19
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Alex

Haha, jag tyckte att den var sådär.. ^^

2009-06-30 @ 13:10:11
URL: http://dekanmi.bloggspace.se
Postat av: Brim Brian

Ska se den =))

2010-04-01 @ 10:36:52
URL: http://blogg.aftonbladet.se/brim
Postat av: Brim Brian

Ska se den, tack för tipset =))

2010-04-01 @ 10:38:25
URL: http://blogg.aftonbladet.se/brim

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0