- Full Of Gold -

Hejsan. Inlägg 142.



Tänkte att ni kanske ville ha ett normalt inlägg idag också.
Inte bara ett otroligt konstigt inlägg som ni säkert inte ens förstod.
Tänkte skriva lite om vad jag gjort idag, vilket borde ta sådär en 5 minuter.
Med andra ord, dagen har varit extremt händelselös!

Jag har i princip bara städat, lagat mat, varit ute med hundarna, suttit vid datorn och sett på Chuck.
Det låter som en hel del saker men eftersom det bara är vardagsgrejor så är det ju inte det.
Träffade i och för sig Lotta och Anders förut, vi gick till biblan för att de skulle låna böcker och jag skulle kolla om "Människohamn" av John Ajvide Lindqvist fanns att låna där. Självklart så fanns den inte det, men tydligen så kunde man beställa dit den från ett annat bibliotek så detta bad jag dem göra.
De skulle ringa när den hade kommit!
Så nu blir det till att vaka vid telefonen.

Jag har redan nämt i ett tidigare inlägg att John är min absoluta favorit författare.
Han har skrivit 4 böcker och av dessa har jag läst 3 och 1/2.
Haha, har ju börjat läsa "Människohamn" på biblan inne i stan en dag då jag var fast där.
Hann läsa en hel del innan jag begav mig hemåt. Så nu börjar jag ganska desperat att längta efter boken igen!
Jag vill ju gärna veta hur det slutar..
För er som inte läst något av John, så rekommenderar jag starkt att ni gör det!
Han är en mycket bra författare som hanterar det svenska språket otroligt bra, han skriver på ett balanserat och spännande sätt. Redan från första sidan är man fast i böckerna!


Nej, nu ska jag nog ta och sluta. Vill se på Chuck istället för att sitta här.


HÖRES I MÖRA!!






































"Hit me with the real thing"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0