- Finally -

Inlägg 132 - Hej!



Äntligen är måndagen här, dagen då jag ska träffa Lotta! Dagen då hon kommer hem igen.
Vad jag längtar, försöker få tiden att gå så snabbt som möjligt så att vi ska ses någon gång!
Hon ringde mig i morese och vi pratade en stund, sedan ringde hon och sa att hon satt på bussen!
Så nu är de på väg.
Direkt när de kommer så ska vi gå och käka på subway, vilket ska bli så mumsigt! Jag älskar subway, och ja just nu älskar jag mat, mer än vanligt så att äta är verkligen något jag gillar att göra!

Deras buss är här 14:40, så snart ska jag börja  göra mig klar för att åka den korta biten ner till stan.
Hade tänkt att hinna baka kladdkaka innan jag far iväg, så nu får jag nog sluta att skriva och göra det jag egentligen tänkte!
Men vi...




HÖRES SENARE ELLER I MÖRA!!











































"He's no hero, but he's doing what he can"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0