- Dogs Dogs Dogs -

Hejsan - Inlägg 150.




Skriver mitt 3:e inlägg för dagen, känner mig gladare när jag skriver detta inlägg.
Jag har varit med Lotta den större delen av dagen och det gör mig gott, vi har alltid trevligt och förstår varandra bra.
Vi var först hemma hos mig, sedan så tack vi in till stan med alla mina hundar eftersom jag denna helg ska vara hundvakt åt Carina. Hon och Beccis är i vännäs och ställer ut hundar.
Egentligen skulle jag också med, men eftersom jag är en fattiglapp så blev jag hemma.
Space far därmed på utställning utan sin otroliga handler :P
Hoppas att det går riktigt bra för de 3 hundarna som de tog med sig och att de kommer hem med 3 CK:n och 3 CERT.
Hehe, jo drömma går ju.

Jag har just precis byggt en mur in till köket.
Mina hanar Ludde och Zack kan nämligen hoppa över ett vanligt galler så jag har fått sätta 3 st på varandra så att de inte tar sig ut till Jessie i vardagsrummet som löper och INTE får para sig med nåon av dem.
Vill ju inte vakna i natt av att min dvärgpinscher har parat min 10 månaders sheltie precis!
Nej inte alls faktiskt.

Tänkte faktiskt slå på lite kaffe nu och göra mig lite chokladbollar och sedan bara slappa framför TV:n.
Det skulle vara sköööönt!

Så jag kanske återkommer senare om jag får tråkigt men för nu får det vara nog.





.HÖRES SENARE ELLER I MÖRA.








































"Love is just for the really stupid ones"

Kommentarer
Postat av: Dessan

"Love is just for the really stupid ones"



haha jag håller inte med ;p Kram

2009-06-12 @ 22:21:16
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: hihi okej lägger till dig nu :)

2009-06-13 @ 08:46:47
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0