- Does She Know You? -

Hello - Inlägg 141.




Frågar mig själv det samma varje dag.
Blundar och undrar, vart tog det vägen?
Öppnar ögonen och ruskar bort känslan.
Hör frågan ringa i huvudet, men jag vill inte veta.
Känner svaret slå mig i ansiktet.
Låter luften försvinna.
Klamrar mig fast vid en verklighet som knappt är synligt.
Försöker att andas, men det tycks som om luften, vinden, världen inte låter mig.

Vart tog det vägen?
Kan du förstå?
Kan någon förstå?





HÖRES SENARE ELLER I MÖRA!!










































"Is she all you've ever dreamed of?"


Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHAHA jaa hon fick roliga samtal. En gång var det en kille som ringde och frågade om närmsta reningsverk eftersom pappan hade hostat så han tappat löständerna i toastolen samtidigt som han spolade. I wonder what happened after that? Om han använde dom igen eller ej ;P HAHA! Jag saknar dig också gumman!



Tack gumman. Jag har MVG i idrott. Den ska jag leva på föralltid!

2009-06-08 @ 20:03:08
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0