- Dead Or Alive -

Hallo - Inlägg 143.





Tänkte att jag kanske skulle blogga lite, orkade inte igår så det blev inget inlägg alls då.
Jag spenderade dagen med att se på Chuck och umgås med Lotta och Anders.
De var iväg och tittade på en lägenhet idag,  i Nolby som de får flytta in i på en gång om de vill, vilket är väldigt skönt eftersom de just nu inte har någonstans att bo.


Idag såg jag det sista avsnittet på säsong 2 av Chuck.. Var lite rädd att det inte skulle komma en till säsong, eftersom det viskats om det. Men tydligen kommer en till säsong att göras under detta år!
Jag blir så förbannad när serier bara lägger ner sådär!
När de slutat super spännande och så bara.. Inget mer.  Nej, så får de inte göra med chuck!
Vilket de heller inte ska :D
Sitter och försöker komma på någon till serie som jag vill se, men det står helt still. Jag har ingen aning.
I vanliga fall brukar jag komma på en massa, men när det väl gäller så finns det ingen serie som jag riktigt känner för!
Just nu beror det väl antagligen på att jag är så inne i Chuck, jag vill bara se hur det går nu.
Det var precis som med Desperate Housewives, det slutade så spännande!
Jag vill bara se mer! Nu på en gång helst.. Men tålamod, tålamod!



Jag får la vänta, och under tiden se lite andra serier!

Några tips?














HÖRES SENARE ELLER I MÖRA!!




































"Där ute finns en värld av långa nätter"

Kommentarer
Postat av: Dessan

Hej! :) Ebba är 13-14 veckor, ja hon är skitsöt! Kram

2009-06-10 @ 17:45:19
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0