- Back From a Night Out -

Hello - Inlägg 140.




Tjaoooo! Jag är hemma igen, sitter och tänkte blogga lite snabbt.
Som jag nämnde tidigare skulle jag på fest med Sophia och Vicky, och mycket riktigt så var jag iväg på fest med dem.
Vi hade sjukt roligt, även om några var väldigt fulla. Fast de hade väl kul i sin fylla antar jag!
Vet ju hur jag var för ganska många månader sedan nu, hehe.
Jag vet inte ens vem vi var på fest hos, sådär sjukt otrevligt men sant.
Jag vet inte! Hehe, jag tror att jag vet vem det var utav de som var på festen som ägde lägenheten men jag vet inget namn.
Jag vet nog inte ens vad de som var där hette, inte ens de jag pratade med.. Eller jo!
Bj, han minns jag. Men endast för att vi träffats förr hemma hos Vicky på halloween för nått år sedan.
Som ni märker behöver jag inte vara full för att ha dåligt minne, det har jag endå!

Vid 11 traskade vi ner emot stan, eftersom det var crusing där ikväll!
Träffade upp Björn (världens goaste kille) och skjutsade hem en VÄLDIGT full kvinna till Timrå.
Jag tror faktiskt aldrig att jag varit så full, som denna kvinna var! Hon var helt okontaktbar i ett bra tag.
Satt och sov i baksätet, med håret framför ansiktet och händerna i knät.
Sophia försökte prata med henne, men det gick la inte!
Menmen, efter ett tag så kvickande hon till och till slut så fick hon ju komma hem till sit
t och sova.



Ja, jag hade iaf jätte kul!
Skrattade massor och knäppte heltöntiga bilder på alla fyllkajorna!
Skriver mer i möra eftersom sängen ropar!




HÖRES I MÖRA!!









































"Jag är en riktig raggare"

Kommentarer
Postat av: Dessan

"Jag är en riktig raggare"



hehe, den var bra! :)

faktiskt. Jag vet inte varför men den var bra! ääääh nu ska jag vara tyst!:D

2009-06-07 @ 02:28:31
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/
Postat av: Vicky

"även om några var väldigt fulla" hahaha.. jag tar åt mig den största äran av det! :P

2009-06-10 @ 20:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0